Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I begynnelsen av året fikk jeg ny kollega jeg ble betatt av skremmende fort. Det var, er, en hyggelig og sjarmerende person jeg fort fikk god kjemi med. Jeg er lesbisk og hun ikke så vidt jeg har skjønt. Så jeg tenkte fort at dette må jeg få til å gå over. Det har blitt bedre, og merkelig nok er ikke betattheten like sterk når vi er på jobb sammen. De kommer mer snikende når jeg er hjemme. Men som sagt veldig av og på i det siste.. Snart har det gått ett år og vi har jo selvfølgelig blitt bedre kjent med hverandre, men jeg irritere meg over at jeg ikke klarer å få bort hekten.. Snart er det julebord og blir første gang man omgås utenom jobb. Er fakta litt redd for hva jeg kommer til å føle av å se henne i kjole, som jeg regner med hun kommer til å pynte seg i. Jeg er ikke noe kjole menneske, men kler meg ikke guttete selv om jeg er skeiv. Er redd for at jeg kommer til å "falle" igjen.. Jeg liker henne kjempegodt og det er jo bare meg selv det går utover. Har prøvd alle triksa i boka. Tenkt negative tanker, latt som hun har avvist meg etc m.. Likevel hekter jeg.. 

Normal som vil gi noen tips for hvordan jeg kan få ett hyggelig julebord uten å sverme.. 🙈 

Anonymkode: 91ab1...bcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke har lyst på fitta hennes fordi hun ikke barberer seg så fortjener du henne ikke!

Enkelt og greit...

Anonymkode: 95df7...fa6

Gjest Alterego666
Skrevet

Hvorfor vil du IKKE sverme for og med henne? Fordi hun (eller du) er i et forhold, fordi hun er kollega, eller er det andre årsaker?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvis du ikke har lyst på fitta hennes fordi hun ikke barberer seg så fortjener du henne ikke!

Enkelt og greit...

Dette var ett merkelig svar.. 🤔

• Liker 5
Skrevet
Alterego666 skrev (7 minutter siden):

Hvorfor vil du IKKE sverme for og med henne? Fordi hun (eller du) er i et forhold, fordi hun er kollega, eller er det andre årsaker?

Jeg er singel og hun og så vidt jeg vet. Som nevnt, tror jeg ikke hun svinger samme vei. Det beste er vel om jeg får tankene over på at dette er en kollega og ei jeg kan snakke og ha det hyggelig med. Uten at jeg "dagdrømmer om noe mer.. Vi skal jo jobbe sammen. 

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er singel og hun og så vidt jeg vet. Som nevnt, tror jeg ikke hun svinger samme vei. Det beste er vel om jeg får tankene over på at dette er en kollega og ei jeg kan snakke og ha det hyggelig med. Uten at jeg "dagdrømmer om noe mer.. Vi skal jo jobbe sammen. 

Det er ingen på arbeidsplassen din som vet du er lesbisk, og du er redd for å «avsløre» deg uten å vinne en kjæreste på det.

Det er i tilfelle litt irrasjonelt, men kanskje veldig forståelig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enkelt og greit...

Loony tunes.

Anonymkode: 176a7...bfe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...