AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #1 Del Skrevet 2. desember 2021 Jeg har alltid vært Tvillingene, men det står jo flere steder at det opprinnelige stjernetegnet man alltid har hatt egentlig er feil, og ift det så er jeg Tyren. Det menes at iløpet av så så lang tid så endres stjernetegnet seg pga noe med solen og avstander til de forskjellige planetene. Og derfor er det som før var tvillinge f.eks egentlig tyren nå. Så hva er jeg egentlig ? Horoskopene regner jo med det gamle stjernetegnet ser jeg. Anonymkode: e33e4...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #2 Del Skrevet 2. desember 2021 Ja overskriften ble jo litt feil da. Skulle stå "hvilket stjernetegn er jeg egentlig" 🙈🙃 Anonymkode: e33e4...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #3 Del Skrevet 2. desember 2021 Nei, det er ikke forandret. Det kommer ut med jevne mellomrom at de har lagt til ett nytt, men nei. Det er bare fake news. Hold deg til tvillingene du! Anonymkode: be95e...e99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #4 Del Skrevet 2. desember 2021 Samme det vel, det er jo bare gammeldags overtro og fantasi uansett? Finnes forskjelige versjoner av diverse horoskop. Anonymkode: 6b52e...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #5 Del Skrevet 2. desember 2021 Du er det tegnet som du ble da du ble født, det forandrer seg ikke. Anonymkode: 89a2d...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #6 Del Skrevet 2. desember 2021 Astrologi har ingen rot i virkeligheten. På hvert eneste punkt det fins en falsifiserbar hypotese har den blitt falsifisert. Hvert eneste eksperiment. Hvert eneste forsøk på å finne en sammenheng mellom personer og tidspunkt for fødsel. Alle gangene var det ingen ting som tydet på en sammenheng. Anonymkode: d466e...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #7 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du er det tegnet som du ble da du ble født, det forandrer seg ikke. Anonymkode: 89a2d...0fe Ja men tegnet var forandret før jeg ble født, der var bare ikke opplyst om det. Menes det. Anonymkode: e33e4...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #8 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei, det er ikke forandret. Det kommer ut med jevne mellomrom at de har lagt til ett nytt, men nei. Det er bare fake news. Hold deg til tvillingene du! Anonymkode: be95e...e99 Nei det er ikke laget et nytt. Det har alltid vert der. Plasseringen på stjernetegn er ikke det samme for hvert år. Aksen til jorden forskyver seg. Så det du ser på himmelen nå er ikke likt det de så for himmelen for lenge siden. Så om du tror du er født under et tegn kunn basert på dato er sjansen stor for at du er født under det som kommer etter. Anonymkode: d466e...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #9 Del Skrevet 2. desember 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Astrologi har ingen rot i virkeligheten. På hvert eneste punkt det fins en falsifiserbar hypotese har den blitt falsifisert. Hvert eneste eksperiment. Hvert eneste forsøk på å finne en sammenheng mellom personer og tidspunkt for fødsel. Alle gangene var det ingen ting som tydet på en sammenheng. Anonymkode: d466e...97a Nå er det heller ingen her som påstår annet eller debatterer horoskopets innhold. Fødselsdato forteller også stjernetegnet ditt. Hva du velger å tro på er mindre interresant Anonymkode: 951cf...343 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The High Priestess Skrevet 2. desember 2021 #10 Del Skrevet 2. desember 2021 Anbefaler deg å sette opp fødselskartet ditt. Det er et "snapshot" av himmelen i det sekundet du ble født. Solen definerer ditt hovedtegn (altså da typ tvillingene). Du kan gjøre dette gratis på for eksempel astro.com, eller i en app som heter co-star. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #11 Del Skrevet 2. desember 2021 Registrer deg på co-star Anonymkode: 6c385...71a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #12 Del Skrevet 3. desember 2021 ^ takk for tips Anonymkode: e33e4...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #13 Del Skrevet 3. desember 2021 Jeg fikk Gemini - Tvillingene på astro.com Anonymkode: e33e4...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 3. desember 2021 #14 Del Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 2.12.2021 den 1.54): Jeg har alltid vært Tvillingene, men det står jo flere steder at det opprinnelige stjernetegnet man alltid har hatt egentlig er feil, og ift det så er jeg Tyren. Det menes at iløpet av så så lang tid så endres stjernetegnet seg pga noe med solen og avstander til de forskjellige planetene. Og derfor er det som før var tvillinge f.eks egentlig tyren nå. Så hva er jeg egentlig ? Horoskopene regner jo med det gamle stjernetegnet ser jeg. Anonymkode: e33e4...3e4 Du er Gud, silly "I am the way, and the truth, and the life." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #15 Del Skrevet 3. desember 2021 Conal skrev (8 timer siden): Du er Gud, silly "I am the way, and the truth, and the life." Ja hvis jeg er Gud, så er det jo ikke rart at verden går til helvette. Da var den saken oppklart. Takk! Anonymkode: e33e4...3e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 3. desember 2021 #16 Del Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja hvis jeg er Gud, så er det jo ikke rart at verden går til helvette. Da var den saken oppklart. Takk! Anonymkode: e33e4...3e4 Finn deg selv. Let go and let God in. Og når Han er inne, la Han knuse din lyvende ego som er årsaken til ditt helvete. Legg bak deg denne verden min venn, det vil aldri glede deg eller gjøre deg komplett. Ingen i den elsker eller godtar deg mer en Gud. Han finnes, og jeg vet i ditt menneskelige hjerte, så lengter du etter Han. Så lengt mer. Måtte Gud åpenbare Seg selv til deg. "The Truth shall set you free." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #17 Del Skrevet 3. desember 2021 Conal skrev (30 minutter siden): Finn deg selv. Let go and let God in. Og når Han er inne, la Han knuse din lyvende ego som er årsaken til ditt helvete. Legg bak deg denne verden min venn, det vil aldri glede deg eller gjøre deg komplett. Ingen i den elsker eller godtar deg mer en Gud. Han finnes, og jeg vet i ditt menneskelige hjerte, så lengter du etter Han. Så lengt mer. Måtte Gud åpenbare Seg selv til deg. "The Truth shall set you free." Ok. Hva vil du med dette? Anonymkode: e33e4...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 3. desember 2021 #18 Del Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ok. Hva vil du med dette? Anonymkode: e33e4...3e4 Sannhet skal og må uttales. Uansett hva, uansett hvem, uansett hvor. (Irl facts, real shit) Jeg er styrket av den Hellige Gud. Min ateist nabo hadde en liten diskusjon med meg om Gud og sånt ca 2 uker og noen dager siden. Kalte Gud flere stygge navn osv, klarte ikke å holde tunga si lavt når han nevnte hans Gud. Her og nå gjør jeg det sikkert at han hører mine bønn. Han skal vite hvem som er min Gud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå