AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #1 Skrevet 2. desember 2021 Ei jeg har kjent i 12 år.. Mi stemor sin niese. Jeg er betatt og tror hu også er det ,, avgjørelsen videre gjør det vanskelig ift familie. er jeg helt ut av vettet? Hva tenker dere? Anonymkode: 3e19b...b21
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #2 Skrevet 2. desember 2021 En ting er jo at det kan være vanskelig med en relasjon til hu om dere blir en greie, men har du tenkt over hva som blir vanskelig om hun sier nei? Anonymkode: a1d38...03b 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #3 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): En ting er jo at det kan være vanskelig med en relasjon til hu om dere blir en greie, men har du tenkt over hva som blir vanskelig om hun sier nei? Anonymkode: a1d38...03b Blir d en vanskelig greie tru? Sorry,, er bare en smule betatt her. Hun vil møtes igjen og det litt kjapt . virker ikke det lovende? Vil familie reagere tenker du Anonymkode: 3e19b...b21
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #4 Skrevet 2. desember 2021 Mine bonusbarn vet ikke engang om jeg har en niese, så jeg hadde ikke sett på det som problematisk om min bonussønn ble sammen med min niese i hvert fall. Men andre familier er mer sammensveiset enn min. Uansett, dere er ikke i slekt og jeg sier go for it om begge er over 16 og begge ønsker det. Anonymkode: bd1ff...e0f 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #5 Skrevet 2. desember 2021 Kjør på du. Men om dette er noen du omgås ofte i familiesetting så ha litt i bakhodet at det kan bli litt kleint om det ikke fungerer mellom dere. men kan ikke forstå at noen skulle synes det er rart. Hadde det vært din stemor sin datter hadde det derimot kunnet blitt feil. I alle fall om noen av dere fortsatt bor hjemme. Anonymkode: 41614...5a5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #6 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mine bonusbarn vet ikke engang om jeg har en niese, så jeg hadde ikke sett på det som problematisk om min bonussønn ble sammen med min niese i hvert fall. Men andre familier er mer sammensveiset enn min. Uansett, dere er ikke i slekt og jeg sier go for it om begge er over 16 og begge ønsker det. Anonymkode: bd1ff...e0f Vi har kjent hverandre i 10år ca.. Litt småkleint. Men siden hun vil treffes igjen veldis snart så vil hun kanskje ta steget litt lengre? Anonymkode: 3e19b...b21
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #7 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 2.12.2021 den 8.19): Kjør på du. Men om dette er noen du omgås ofte i familiesetting så ha litt i bakhodet at det kan bli litt kleint om det ikke fungerer mellom dere. men kan ikke forstå at noen skulle synes det er rart. Hadde det vært din stemor sin datter hadde det derimot kunnet blitt feil. I alle fall om noen av dere fortsatt bor hjemme. Anonymkode: 41614...5a5 Litt småkjip sit det ja. Men jeg er utrolug kåt på henne. Aldri hatt en følelse som dette Anonymkode: 3e19b...b21
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #8 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Litt småkjip sit det ja. Men jeg er utrolug kåt på henne. Aldri hatt en følelse som dette Anonymkode: 3e19b...b21 Men da så. Kåtskapen er det største i livet, så kjør på. Anonymkode: a623a...c98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå