Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så klønete av meg. Jeg sier feil ting og jeg sier feil ord. Jeg ødelegger bare alt uansett hva jeg prøver. Jeg får ikke til livet sånn som andre gjør og jeg føler meg så mislykka. Jeg vet ikke hva jeg skal si og begynner å stamme og stotre. Jeg dummer meg bare ut. Er så dum. Hvordan blir jeg mere vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har absolutt ingen råd. Men ifølge psykologen min så er jeg veldig streng mot meg selv og rakker mye ned på meg selv. Senest i dag tenkte jeg til meg selv igjen og igjen: «jævla fitte, klarer ikke en gang å stå opp til den avtalte timen, du klarer ikke en dritt» 

Jeg går til psykolog 🤷🏼‍♀️ Men jeg har ikke blitt noe snillere mot meg selv… tenker fortsatt mye sjuke ting. Men det hjelper egentlig litt på å få høre av psykologen at jeg er alt for streng, det føles på en måte litt bedre mellom slagene. Da klarer jeg å tenke «jaja, jeg er jo veldig streng mot meg selv da». Gjør det på en måte litt mer greit mellom gangene jeg er skikkelig stygg mot meg selv mentalt

Ikke misforstå meg, jeg er aldri positiv. Eller klarer gi meg selv er komplement eller ta i mot positiv tilbakemelding. Men jeg har daler hvor jeg er mer og mindre hard mot meg selv. Og med at psykologen sier at jeg er unødvendig streng mot meg selv, så har det på en måte sluttet å bygge seg opp så veldig mye. Istedenfor å begynne tenke på alt jeg ikke har fått til i livet når jeg failer den dagen, så kjefter jeg heller på meg selv kun for den ene tingen, og legger det bak meg

Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver alt dette. Det har jo ikke mye mål og mening. Vil du bare skal vite at du ikke er alene med slike tanker. Og du skal ikke trenge å bære de alene, for da bygger det seg ofte opp mer og mer over tid, og plutselig så sprekker man. Det skal ikke trenge gå så langt og det finnes hjelp ❤️ (Selv om jeg ikke er det beste eksemplet på det da😂)

Anonymkode: 357b8...6c3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...