AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 Koser meg jeg når folk klager. Jeg føler med dem altså, sitter ikke å gosser meg. Men jeg blir litt sånn «Åja, du føler seg så trygg på meg, fyr løs og føl deg bedre!» Også er det litt morsomt å høre hvilke detaljer de henger seg opp i, det er rett og slett spennende Er jeg rar? Føler de fleste andre blir dratt ned av negativitet, men jeg ser det ikke slik 🤷🏼♀️ Anonymkode: 31364...ac5 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #3 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Koser meg jeg når folk klager. Jeg føler med dem altså, sitter ikke å gosser meg. Men jeg blir litt sånn «Åja, du føler seg så trygg på meg, fyr løs og føl deg bedre!» Også er det litt morsomt å høre hvilke detaljer de henger seg opp i, det er rett og slett spennende Er jeg rar? Føler de fleste andre blir dratt ned av negativitet, men jeg ser det ikke slik 🤷🏼♀️ Anonymkode: 31364...ac5 Jeg skjønner hva du mener. Kommer an på hva humør jeg er i, men noen dager kan det være godt å høre på litt klaging fra andre så lenge det ikke handler om meg selv;) På samme måte som det kan være fint med litt sladder av og til. Føler samhørighet med de som sladrer/klager. Men for mye over lang tid er energitappende igjen, og det forsurer atmosfæren. Da skygger jeg unna. Alt med måte☺️ Anonymkode: fc59d...3d9 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #4 Skrevet 2. desember 2021 Vil si det høres rart ut. Trodde det var mer vanlig å være lei av å høre andres klaging Anonymkode: a53c4...133 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #5 Skrevet 2. desember 2021 Haha jeg er samme! 😂 Ikke så mye med folk som går for eks rundt og tjaser med "vondter" - men når folk er frustrerte over noe osv og vil blåse ut. Da må de gjerne komme til meg så setter jeg meg godt til rette og lytter og koser meg (på en medfølende måte, ikke godtene altså). Kan godt bli kjempefrustrert sammen med de osv også. Anonymkode: c7204...1f0 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #6 Skrevet 2. desember 2021 En venninne av meg betrodde meg at hun innerst inne elsket å se ungen sin begynne å gråte over bagateller, som toåringer gjerne gjør, fordi hun på en måte tok det som en bekreftelse på at de tross alt hadde det utrolig fint. Anonymkode: 8772e...2c0
Gjest Raptuza Skrevet 2. desember 2021 #7 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Koser meg jeg når folk klager. Jeg føler med dem altså, sitter ikke å gosser meg. Men jeg blir litt sånn «Åja, du føler seg så trygg på meg, fyr løs og føl deg bedre!» Også er det litt morsomt å høre hvilke detaljer de henger seg opp i, det er rett og slett spennende Er jeg rar? Føler de fleste andre blir dratt ned av negativitet, men jeg ser det ikke slik 🤷🏼♀️ Anonymkode: 31364...ac5 Nei. Du er berre interessert i andre menneske. Slik er eg og 😊
17.11 Skrevet 2. desember 2021 #8 Skrevet 2. desember 2021 Jeg elsker en god "rant", det er noe av det beste jeg vet. Tenk Otto Jespersen eller Atle Antonsen som fyrer seg opp over en eller annen idiotisk ting. 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #9 Skrevet 2. desember 2021 Misery loves company Anonymkode: 867cd...6b5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #10 Skrevet 3. desember 2021 17.11 skrev (14 timer siden): Jeg elsker en god "rant", det er noe av det beste jeg vet. Tenk Otto Jespersen eller Atle Antonsen som fyrer seg opp over en eller annen idiotisk ting. Haha ja! Anonymkode: c7204...1f0
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #11 Skrevet 3. desember 2021 Vurdert å bli terapeut? Anonymkode: 9d38f...1df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå