Gå til innhold

Hjelp hvis du kan!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

jeg er en mann i 34 år og har en dame som vi fungere ikke sammen når det gjelder sex, jeg har prøvd mange ganger å snakke med henne men det ikke fungert.

jeg kom til å søke en dame som kan være sex-vennine/ leke venn hva som helst dere kaller det men vet ikke hvor skal jeg begynner? Nettside/ app ?!

jeg vet at mange skal si utro og sånne ting men tro på meg jeg prøvd alt jeg kan og vi går ikke fra hverandre fordi vi har barn mellom oss

vi var enig om at vi skal gjøre når minste man blir litt større.

er det noe kan gi meg en tips? 

Anonymkode: e6425...484

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei kan ikke gi deg tips. Du har sagt nei til det eneste forsvarlige tipset å gi her, som er at du må slå opp med henne før du finner en annen. Å ha felles barn er ingen unnskyldning til å gå bak ryggen på en man elsker å være utro. 

Eller har dere avtale om at hun kan få knulle så mange andre store peniser og deilige unge menn som hun vil istedet for deg og du kan få ligge med andre? 

Anonymkode: f8bc1...46c

• Liker 4
Skrevet

Snakk med henne om å åpne forholdet for sexpartnere, til dere går fra hverandre.. Om dere absolutt vil holde sammen. 

Skrevet

Snakk med henne og spør om dere skal ha et åpent forhold når det gjelder sex. Husk at dere skal ha et samarbeid når dere går fra hverandre også, og da vil ikke utroskap gjøre det enklere..

Anonymkode: 3c383...d8a

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hei

jeg er en mann i 34 år og har en dame som vi fungere ikke sammen når det gjelder sex, jeg har prøvd mange ganger å snakke med henne men det ikke fungert.

jeg kom til å søke en dame som kan være sex-vennine/ leke venn hva som helst dere kaller det men vet ikke hvor skal jeg begynner? Nettside/ app ?!

jeg vet at mange skal si utro og sånne ting men tro på meg jeg prøvd alt jeg kan og vi går ikke fra hverandre fordi vi har barn mellom oss

vi var enig om at vi skal gjøre når minste man blir litt større.

er det noe kan gi meg en tips? 

Anonymkode: e6425...484

Skal hun og ha sexpartnere utenom deg?

Anonymkode: f4176...b6f

• Liker 1
Skrevet

Søk profesjonell hjelp

• Liker 1
Skrevet

Parterapi.

Anonymkode: 76a3b...2c4

Gjest Anna Liana
Skrevet (endret)

Mitt tips til deg er å være åpen og ærlig med henne om hva som er dine behov, og hva som skal til for å dekke dem. Men ikke på en sånn måte hvor du "spør om tillatelse", eller forventer noe som helst av henne, at du skal bli "gitt" noe (som f.eks. sympatisex eller pliktsex).

F.eks. kan du ganske enkelt informere henne om at du har bestemt deg for ikke å leve i sølibat lengre. Og så er det opp til henne hvordan hun stiller seg til det, men irrelevant for deg hva hun måtte mene om det.

Dersom ditt sexløse ekteskap er sånn som de fleste andre hvor kona har skrudd igjen kranen, så handler dette om tenning fra hennes side. Hun er ganske enkelt ikke lenger tent på deg, og det er ikke noe hun har valgt selv, det er kun sånn hun føler det.

Dette er en klassisk utfordring for menn som befinner seg i rollen som ektemann og pappa, og som har eksistert så lenge monogamiet har eksistert - det at man etterhvert befinner seg i en situasjon hvor man ikke lenger har sex, eller føler man må tigge og be om sympatisex. 

Det er noe med den rollen i seg selv som appellerer veldig mye til kvinners primale behov for trygghet og forutsigbarhet, men samtidig veldig lite til kvinners primale behov for det spennende og uforutsigbare (som er mer forbundet med genuin tenning).

Så det mange menn i ektemann- og papparollen oppdager etterhvert er at de har blitt betafisert igjennom et langt ekteskap, og for mye kompromissering og spørre-om-tillatelse over tid. Og det er også derfor samlivsterapi ikke er noe som fungerer for den type problemer, da samlivsterapi til syvende og sist handler om å kompromissere enda mer.

For å si det sånn, det du trenger er ikke å "gjøre mer husarbeid" og andre tjenester for henne. Du trenger ikke mer "choreplay". Du trenger heller ikke å diskutere mer med henne og snakke med henne om følelsene dine. For dersom hun allerede ikke vil ligge med deg, er sannsynligheten stor for at du allerede snakker for mye - og gjør for lite.

Når gjorde du f.eks. sist noe som var kun for deg selv, og helt uavhengig av hva hun måtte tenke og mene om det? Når så du sist innsiden av et treningsstudio? Når viet du sist tiden og oppmerksomheten din til et prosjekt som var kun ditt eget? Når la du sist en plan uten å spørre noen andre om tillatelse? Når var sist gang du var ute og rundt omkring, og hun ikke ante hva du holdt på med?

Endret av Anna Liana
Skrevet

Min erfaring er at det er vanskeligere for et barn med skilsmisse når barnet er eldre enn når det er ungt og ikke har funnet ut alt om hva livet er enda. 

Anonymkode: 1f92d...c47

• Liker 1
Skrevet

Vil gjerne høre dama di sin versjon av dette her..

Anonymkode: c9e35...427

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Skal hun og ha sexpartnere utenom deg?

Anonymkode: f4176...b6f

Det lurer jeg også på. Det er jo ikke akkurat greit at hun tror hun må være monogam når han ikke er det.

Anonymkode: 3c383...d8a

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...