AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 Spørsmål i tittel. Hvis de lever videre i støvsugeren vil de ikke da finne veien ut og invadere andre rom/sofa etc? Hvordan bli kvitt midd?! Utenom fryse dyne som jeg desverre ikke har plass til. Bor i bygård uten veranda så har heller ikke mulighet til å henge dyna ut et døgn men lufter på soverommet flere timer hver kveld. Allikevel sterk allergi Anonymkode: e35de...e5b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #2 Skrevet 1. desember 2021 Helt umulig å bli kvitt midd. Den vil alltid være der. Vask dyner/puter/overmadrass på 60 grader dreper midden, men det kommer raskt ny. Det handler om å holde nivået nede, ikke fjerne. Anonymkode: 974b0...148
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #3 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helt umulig å bli kvitt midd. Den vil alltid være der. Vask dyner/puter/overmadrass på 60 grader dreper midden, men det kommer raskt ny. Det handler om å holde nivået nede, ikke fjerne. Anonymkode: 974b0...148 Ja det var det jeg mente. Alle sier man skal støvsuge senga en gang i uken men hvor blir midden av? Er livredd de kryper ut av støvsugeren og begynner å ta plass i sofa og stuemøbler i tillegg til senga (jeg har støvsuger lagret i hjørnet av stuen) Setter også stor pris på andre tips for å holde bestanden nede! Sliter veldig med allergi og ødelegger slimhinnene mine på nesespray! Medisiner fra legen er ikke effektive Anonymkode: e35de...e5b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #4 Skrevet 1. desember 2021 Tvilsomt at de kryper ut av støvsugeren. Men luft godt på soverommet, ikke re opp senga før på ettermiddagen. Tror det finnes noe som heter middtrekk også til å bruke i senga. Anonymkode: 7757b...e6c
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #5 Skrevet 2. desember 2021 Jeg sprayer permetrin inn i støvsugeren etter jeg har støvsugd, jeg tror og håper jeg da tar livet av mulige edderkopper etc som har kommet inn i støvsugeren. Anonymkode: ae920...a50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå