Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Er snart 6 uker etter fødsel og vil så gjerne komme igang med litt trening. Har blitt lite av dette de siste årene.

Har noen noe å anbefale av program? YouTube-kontoer? Online-abonnement osv?

Anonymkode: 5ee6e...79a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler å sjekke ut Pia Seeberg sin kanal på boon.tv

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hei dere!

Er snart 6 uker etter fødsel og vil så gjerne komme igang med litt trening. Har blitt lite av dette de siste årene.

Elvie bekkenbunntrener
Ville startet med denne og så kan du jo holde på med knebøy og sånt med baby i armene. De har jo noe mamma trening hvor babyene er vektene dine på enkelte treningsstudier også utenom men ville nok heller holdt avstand nå som du har en nyfødt og korona herjer... For babyens skyld.

Anonymkode: 60a50...207

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei dere!

Hvis du liker å følge slike programmer så finner du helt sikkert noe, det virker å være big business! Jeg liker godt Yoga with Adriene og hun har noe for etter fødselen (postnatal), men utover litt yoga orker jeg ikke sånne online treningsopplegg hjemmefra, det er det demotiverende når man ikke henger med. 

Husk - begynn forsiktig og gå for den treningsformen du liker best å holde på med :) Det er større sjanse for suksess med treningen hvis du gjør noe du liker fra før og ikke går for hardt ut :)

Jeg går tur i skogen og jobber ute på gården med baby i sele, samt rir, det er god trim og styrketrening, også får jeg frisk luft og noe fylle dagen med i permisjon samme slengen. 💪

Anonymkode: 90c9a...dc4

• Liker 1
Skrevet

Vær forsiktig. Veldig dumt å overbelaste bekkenbunnen.

Anonymkode: 3593d...ba1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...