AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 Covid påvist i barnehagen.To smitta. Vi har 2 barn der. Bør de holdes hjemme? Anonymkode: dd373...af6
Rosa Dartle Skrevet 1. desember 2021 #3 Skrevet 1. desember 2021 Ja, det ville jeg gjort til situasjonen var avklart. 1
Jadzia Skrevet 1. desember 2021 #4 Skrevet 1. desember 2021 Har du muligheten, hadde jeg gjort det. Men de må ikke. De bør testes da. Jeg valgte å holde hjemme. Både fra skole og barnehage da det var smitte på samme avdeling/klasse. 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #5 Skrevet 1. desember 2021 Stopp hysteriet, sier nå jeg 🙄 Anonymkode: 06321...83d 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #6 Skrevet 1. desember 2021 Velkommen til vår hverdag i 1,5år nå. Du må teste barnet ditt, og har du muligheten så kan du holde hjemme, men du kan sende ved negativ test. Anonymkode: 8b3fe...726 1
tussi84 Skrevet 1. desember 2021 #7 Skrevet 1. desember 2021 Test barna med hjemme test. Negativ test, send i bhg. Positiv test, ha dem hjemme.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #8 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Stopp hysteriet, sier nå jeg 🙄 Anonymkode: 06321...83d Det er ikke hysteri. Her ble guttungen og 20 andre i samme klasse smittet. To måtte på sykehus for behandling. Deretter ble vi foreldre og søsken også smittet, enda vi er fullvaksinert. Har mistet både smak og luktesans, snart 3 uker siden jeg ble «frisk» Anonymkode: 0b4bd...1ee 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #9 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Covid påvist i barnehagen.To smitta. Vi har 2 barn der. Bør de holdes hjemme? Anonymkode: dd373...af6 Vi sender våre i bhg så lenge de er friske. Enkelt og greit. De får covid når de får det. Alle får det tilslutt. Kan være litt forsiktig ellers, men akkurat bhg, den trenger de. Hadde covid på avdelingen i oktober, totalt ble vel 4 i hele bhg (100 barn) smittet, tre barn og en voksen. Mine var begge nærkontakter, hadde vært hele dagen sammen med et barn som neste dag testet positiv. Men ingen av mine ble smittet. Så da forsto jeg at for ungene spiller dette ingen rolle. Virker ganske vanskelig å få den derre koronaen for ungene. Når de ikke fikk det da, når skal de få det? Så… ja jeg sender ungene i bhg selv når det er påvist smitte der. Og får vi det så får vi det. Men vi er fullvaksinerte, ikke i risikogruppe og har ikke daglig fysisk kontakt med besteforeldre feks. Er jo endel som kan påvirke vurderingen. Anonymkode: d2342...d31
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #10 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Covid påvist i barnehagen.To smitta. Vi har 2 barn der. Bør de holdes hjemme? Anonymkode: dd373...af6 Hvis du har fri og ungene ikke er i en alder der de helst vil i barnehagen og hvis en av ungene eller dere foreldre er i risiko så ja why not.. Hvis ikke så går det nok helt sikkert bra. Anonymkode: 3b5b6...635 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå