Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Irriterer meg. Selv om jeg flytter meg for andre så dytter eller puffer de meg unna. Dytter for å komme først i kø osv. Avstand er tydeligvis glemt. Heldigvis bruker jeg munnbind.  Alle gjør sikkert ikke dette, men opplever det ofte, spesielt nå. Flere som opplever dette?

Anonymkode: 00c4b...82e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dette har jeg også lagt litt merke til, men mest det at folk ikke holder avstand og når de passerer meg så dulter de borti meg på vei forbi.

Jeg skjønner ikke om folk ikke ser meg eller tror at jeg flytter meg. For eksempel: i dag satt jeg på en benk på et kjøpesenter, og ved siden av meg og benken var det en 3 meter ledig passasje. Flere mennesker som gikk forbi passerte meg med 5 til 10 cm klaring, og hos noen måtte jeg bøye meg bakover mot benken for at de ikke skulle sneie borti kneet mitt eller skulderen min. Jeg fatter ikke hva folk tenker på?

De virker som det går i sin egen verden.

Noen mennesker tror også at de ikke trenger å holde avstand når de får på seg munnbindet, og kommer så tett på deg at jeg omtrent kan lukte munnbindet.

Anonymkode: 39f6f...98b

Skrevet

Det opplever jeg aldri, selv om jeg er på butikken minst annenhver dag. Vel og merke er jeg flink til å legge turene utenom "rushtid". Kan det være en storbygreie? 

Anonymkode: 7fc68...2cf

Skrevet

Akkurat dette merket jeg da jeg var på Jernbanetorget! En ung jente med munnbind kom borti meg og da begynte jeg å tenke på at det var veldig rar og motstridende oppførsel. 

munnbind, men plukker likevel på andre mennesker. Hva er vitsen med munnbind da? 

Anonymkode: 76a7f...ff0

Skrevet

Hele tida! Jeg elsket enmeteren. Ikke bare pga smitte, men jeg hater folk som skal puste meg i nakken. Den typen folk som når jeg tar et skritt fram for å få de mer på avstand, så følger de etter. Jeg får nesten panikk av å ha folk så tett på meg. Med enmeteren så holdt de aller fleste avstand. Nå derimot… det pustes og hostes meg i nakken i butikker igjen, folk lener seg over meg for å få tak i ting i hyllene og de presser og skubber seg fram. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Det opplever jeg aldri, selv om jeg er på butikken minst annenhver dag. Vel og merke er jeg flink til å legge turene utenom "rushtid". Kan det være en storbygreie? 

Anonymkode: 7fc68...2cf

Ja, kan jo hende det skjer mest i byene.

Anonymkode: 00c4b...82e

Skrevet

Har opplevd å bli dyttet ut av kø i butikk en gang. Personen dyttet meg ut av køen og tok plassen min 😡 Ingen sa noe. Sa til personen ar det var egentlig jeg som var før henne. Da svarte hun surt at hun hadde det travelt og at det er flere en meg her i verden.  😡

Skrevet
Jadzia skrev (16 timer siden):

Hele tida! Jeg elsket enmeteren. Ikke bare pga smitte, men jeg hater folk som skal puste meg i nakken. Den typen folk som når jeg tar et skritt fram for å få de mer på avstand, så følger de etter. Jeg får nesten panikk av å ha folk så tett på meg. Med enmeteren så holdt de aller fleste avstand. Nå derimot… det pustes og hostes meg i nakken i butikker igjen, folk lener seg over meg for å få tak i ting i hyllene og de presser og skubber seg fram. 

Ja. Og slike folk etterpå skal gnåle om menneskerettighetene sine blir litt for mye for meg…, hehe 

Anonymkode: 76a7f...ff0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...