AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 Det er en dokumentar på Discovery + som heter Mord i i det svenske paradiset. Handler om flere svensker som plutselig døde i Punta Cana på Dominikanske Republikken for noen år siden. Var flere som døde, amerikanere og andre nasjonaliteter. Er ikke dette rart? Er det farlig å reise dit? Noen som har vært? Teorien er at alkoholen/brusflaskene i minibaren er tuklet med. Er flere som har sagt fra at de begynte å spy eller tisse blod etter å ha drukket fra minibaren visstnok.. Min teori er at en sjalu og bitter hotellansatt har forgiftet folk (var kun par som ble utsatt for dette) fordi hun eller han var singel. Punta Cana er jo et typisk reisemål for bryllupsreisende og lykkelige par. Jeg kikket litt på turer hit, men hvis jeg risikerer å dø så gidder jeg jo ikke. Jeg er singel da, så ville hatt eget rom evt. Men all-inclusive der virker jo risky. Anonymkode: d2977...09b
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #2 Skrevet 2. desember 2021 Hvis denne teorien stemmer kan det jo skje hvor som helst, er jo bare tilfeldig at det var Dom-Rep. Anonymkode: 90218...0b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå