AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 Hei dere, Tidligere i år ble jeg dumpet etter 5 år i lag med begrunnelsen «it’s not you, it’s me» og at han aldri hadde vært forelsket i meg. Jeg gikk rett i kjelleren.. ble helt knust.. begynte å få hjertebank, spydde, ble fysisk og psykisk uvel.. dro til legen.. begynte på anti-depressive pga. legen anbefalte det mot symptomene mine og jeg har bare følt sorg siden bruddet i februar. Brudden begynner jeg nå å bearbeide.. men det er tungt. Mens jeg nå bearbeider bruddet ser jeg tydelig hvor man har behandlet meg dårlig.. han mente puppene mine ikke var bra nok og at det hadde vært bedre med silikonpupper.. han kunne vise tydelig skuffelse om jeg hadde på meg bh med litt push up og så tok den av.. jeg har nå i ettertid skjønt mer av kompleksene mine.. jeg tør for eksempel ikke lenger gå uten bh.. I går så jeg på facebook at han har oppført alt av utdannelsen din, jobbene han har hatt de 4-3 siste årene, at han har begynt på en master mens han er i jobb og at han er singel. Sivilstatus har han aldri hatt offentlig før. Da vi var i et forhold i så mange år så skjulte han bare sivilstatusen sin på Facebook. Nå er singelstatusen offentlig? Jeg ble så dårlig da jeg så det at jeg slettet han. Hva skal jeg tenke om dette? Han viser også mye på Facebook at han har kjøpt seg hus. Han ble forresten 30 i år og jeg er 26. Hvorfor gjør han dette? Og hva kan jeg gjøre for å ikke føle meg helt jævlig og ikke bra nok? Anonymkode: b5e14...b24 2
Emma_123 Skrevet 1. desember 2021 #2 Skrevet 1. desember 2021 (endret) For en kjæreste.. 🤮🤮 Bra han er en ex. Endret 1. desember 2021 av Emma_123 15
Jentadi Skrevet 1. desember 2021 #3 Skrevet 1. desember 2021 Blokker han på FB. Så slipper du å se på hva han holder på med. 27
Lovis Fenja Skrevet 1. desember 2021 #4 Skrevet 1. desember 2021 Håper du klarer å skjønne at det ikke er noe galt med deg eller puppene dine, men han. 22
MacadamiaNut Skrevet 1. desember 2021 #5 Skrevet 1. desember 2021 Min ex var kjapp også med å føre opp div jobber og utdannelse da det ble slutt. Begynner å lure på om menn ser sosiale medier som en slags sjekkeside, der man reklamerer mest mulig for seg selv🤣 Nei.. blokker han du🌸 Det hjalp meg å komme over bruddet fortere. Ute av syne, ute av sinn 💁🏼♀️ 21
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #6 Skrevet 1. desember 2021 Det spiller ingen rolle, bare kjipt for den neste han ødelegger. Blokker ham fra alle sosiale medier. Anonymkode: 321c4...012 5
Miranda Bailey Skrevet 1. desember 2021 #7 Skrevet 1. desember 2021 Det første du bør gjøre er å slutte å stille deg selv/andre spørsmål som: "Hvorfor gjør han dette?" Han er ute av ditt liv og hva han driver på med er ikke noe du burde bry deg om. Blokker han, blokker/fjern mennesker som minner deg om han, slett alle bilder, kast alle minner. Det tok meg rundt 2-3 år å komme meg over eksen min, men det er fordi jeg tviholdte på alt av håp og minner i alt for lang tid i etterkant. Finn mennesker som er med på å bygge deg opp, ikke dra deg ned. 9
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #8 Skrevet 1. desember 2021 Miranda Bailey skrev (2 minutter siden): Det første du bør gjøre er å slutte å stille deg selv/andre spørsmål som: "Hvorfor gjør han dette?" Han er ute av ditt liv og hva han driver på med er ikke noe du burde bry deg om. Blokker han, blokker/fjern mennesker som minner deg om han, slett alle bilder, kast alle minner. Det tok meg rundt 2-3 år å komme meg over eksen min, men det er fordi jeg tviholdte på alt av håp og minner i alt for lang tid i etterkant. Finn mennesker som er med på å bygge deg opp, ikke dra deg ned. Gode råd ❤️ ts Anonymkode: b5e14...b24
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #9 Skrevet 1. desember 2021 MacadamiaNut skrev (6 minutter siden): Min ex var kjapp også med å føre opp div jobber og utdannelse da det ble slutt. Begynner å lure på om menn ser sosiale medier som en slags sjekkeside, der man reklamerer mest mulig for seg selv🤣 Nei.. blokker han du🌸 Det hjalp meg å komme over bruddet fortere. Ute av syne, ute av sinn 💁🏼♀️ Får viben at det er for damer han fører opp dette med utdanning, jobber, bilder av huset sitt og sivilstatus. Vondt... 💔 ts Anonymkode: b5e14...b24
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #10 Skrevet 1. desember 2021 Men så slutt å sjekk fb hans da. Han var en dritt, så hvorfor piner du deg selv på den måten? Anonymkode: d8c09...9ac 6
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #11 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men så slutt å sjekk fb hans da. Han var en dritt, så hvorfor piner du deg selv på den måten? Anonymkode: d8c09...9ac Så dette i går på Facebook og slettet han i går på Facebook. Lurer heller på hvorfor han gjør dette ts Anonymkode: b5e14...b24
Frida Skrevet 1. desember 2021 #12 Skrevet 1. desember 2021 Miranda Bailey skrev (9 minutter siden): Det første du bør gjøre er å slutte å stille deg selv/andre spørsmål som: "Hvorfor gjør han dette?" Han er ute av ditt liv og hva han driver på med er ikke noe du burde bry deg om. Blokker han, blokker/fjern mennesker som minner deg om han, slett alle bilder, kast alle minner. Det tok meg rundt 2-3 år å komme meg over eksen min, men det er fordi jeg tviholdte på alt av håp og minner i alt for lang tid i etterkant. Finn mennesker som er med på å bygge deg opp, ikke dra deg ned. Kloke ord!
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #13 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så dette i går på Facebook og slettet han i går på Facebook. Lurer heller på hvorfor han gjør dette ts Anonymkode: b5e14...b24 Men det trenger du ikke å lure på, dere har ikke noe forhold lengre. Så da må du bare slutte å tenke på det. Anonymkode: d8c09...9ac 5
MacadamiaNut Skrevet 1. desember 2021 #14 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Får viben at det er for damer han fører opp dette med utdanning, jobber, bilder av huset sitt og sivilstatus. Vondt... 💔 ts Anonymkode: b5e14...b24 Selvfølgelig er det for damene har brifer med både det ene og det andre.💁🏼♀️ det er jo ingenting annet enn patetisk at han nå skal kjøre full rulle på facebook-siden sin og reklamere/skryte mest mulig😅 Du skal ikke se bort ifra at en stakkar biter på også! Men! Det er ikke ditt problem lenger. Ta et ark og skriv ned ALLE negative sider med han (kun negative, ikke positive). Les den om morgenen OG på senga hver dag. Blokker han fra alle tenkelige sosiale medier, inkludert tlf og trykk av mailen hans for «spam». Minn deg selv på at du egentlig er glad for å være kvitt han. Bli sint istedet for trist, ellers er det lett å ende opp på sorgens karusell, og det er ikke en plass du vil være. Sett av tid til å være trist, men bestem deg på forhånd hvor lenge det skal vare, feks i 30 min, før du går å gjør noe annet. Ta det fra en som vet hva det er snakk om♥️ PS. Jeg kom meg videre etter 5 uker med denne oppskriften🌸 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #15 Skrevet 1. desember 2021 Høres ut som en farlig og nedbrytende manipulator å være kjæreste med! Kan godt se ut som han prøver å fremstille seg fra sin beste side offentlig, for å lure nye damer inn i hulen og bak husets fire vegger bryter han de ned slik han gjorde med deg. En narsissist som er avhengig av fans men ingen av de fansene kjenner hans sanne jeg som du fikk oppleve. Blokker han og aldri unn han en tanke igjen. Vær glad han er ute av livet ditt og jobb med selvbildet ditt i terapi! Anonymkode: ebd89...7ef 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #16 Skrevet 1. desember 2021 Folk som setter sivilstatus til single på Facebook sjekker gjerne på Facebook, det er ofte et krav på sjekkesider. Men hvis det er slutt bør du slutte å stalke han. Anonymkode: 130d3...6ff 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #17 Skrevet 1. desember 2021 Drittsekken har gjort dette på sin facebook-side fordi han skal vise alle damer der ute at han er singel og mottakelig for flørt og forhold. Sorry to say, but it's the truth Anonymkode: 15e43...004 5
McMary Skrevet 1. desember 2021 #18 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg ble så dårlig da jeg så det at jeg slettet han. Hva skal jeg tenke om dette? Han viser også mye på Facebook at han har kjøpt seg hus. Han ble forresten 30 i år og jeg er 26. Hvorfor gjør han dette? Og hva kan jeg gjøre for å ikke føle meg helt jævlig og ikke bra nok? Tenk så lite du kan på det han gjør nå, det er ikke lett eller "bare" som noen skriver, men et skritt av gangen så går det til slutt. Han var utrolig kjip som sa sårende ting, sånn sett bør du anse det som en positiv ting at det ble slutt. Dere passet ikke sammen, du ble utrygg og fikk dårlig selvbilde av det. Siden dere var sammen i 5 år hadde dere det allikevel sikkert mye fint også, de fleste mennesker har gode og dårlige sider. Tenk på det som et kapittel i en bok som er over, med de gode og dårlige stundene det hadde. Det går an å savne det som var bra og være lei deg for at det ikke ble som du trodde, men allikevel tenke at du er glad det er over. "Let it hurt. Let it heal. Let it go." Du vil ikke få svar på akkurat hvorfor han sluttet å elske deg og hvorfor han aldri kunne bli fornøyd med deg som du var. Sånn fyr er han, og sånn fyr skal du ikke bli sammen igjen. Han er ikke kjæresten din lenger. Det han gjør på Facebook har ikke noe med deg å gjøre. Han tenker på å finne seg en ny kjæreste, og det vil du snart kunne tenke på om du vil også. Da vet du at du skal bli sammen en som er snill og ikke sårer deg eller tråkker over grensene dine. Gjør han det så sier du farvel. Du er bra nok! 🧡 Du var sammen en mann du ikke passet sammen, en umoden, kjip og selvsentrert mann dessuten. Det er ikke alle menn som er gode kjærester og det er veldig få menn som passer sammen akkurat deg. Sånn er det for alle. Vi må vente tålmodig til vi treffer en som passer oss og som vi i tillegg får god kjemi med. 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #19 Skrevet 1. desember 2021 MacadamiaNut skrev (18 minutter siden): Selvfølgelig er det for damene har brifer med både det ene og det andre.💁🏼♀️ det er jo ingenting annet enn patetisk at han nå skal kjøre full rulle på facebook-siden sin og reklamere/skryte mest mulig😅 Du skal ikke se bort ifra at en stakkar biter på også! Men! Det er ikke ditt problem lenger. Ta et ark og skriv ned ALLE negative sider med han (kun negative, ikke positive). Les den om morgenen OG på senga hver dag. Blokker han fra alle tenkelige sosiale medier, inkludert tlf og trykk av mailen hans for «spam». Minn deg selv på at du egentlig er glad for å være kvitt han. Bli sint istedet for trist, ellers er det lett å ende opp på sorgens karusell, og det er ikke en plass du vil være. Sett av tid til å være trist, men bestem deg på forhånd hvor lenge det skal vare, feks i 30 min, før du går å gjør noe annet. Ta det fra en som vet hva det er snakk om♥️ PS. Jeg kom meg videre etter 5 uker med denne oppskriften🌸 Tusen takk for svar 🧡Da fikk jeg i grunn svar på det jeg lurte på, takk 🧡 Skal gjøre det du skriver ☺️ Ts Anonymkode: b5e14...b24
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #20 Skrevet 1. desember 2021 McMary skrev (4 minutter siden): Tenk så lite du kan på det han gjør nå, det er ikke lett eller "bare" som noen skriver, men et skritt av gangen så går det til slutt. Han var utrolig kjip som sa sårende ting, sånn sett bør du anse det som en positiv ting at det ble slutt. Dere passet ikke sammen, du ble utrygg og fikk dårlig selvbilde av det. Siden dere var sammen i 5 år hadde dere det allikevel sikkert mye fint også, de fleste mennesker har gode og dårlige sider. Tenk på det som et kapittel i en bok som er over, med de gode og dårlige stundene det hadde. Det går an å savne det som var bra og være lei deg for at det ikke ble som du trodde, men allikevel tenke at du er glad det er over. "Let it hurt. Let it heal. Let it go." Du vil ikke få svar på akkurat hvorfor han sluttet å elske deg og hvorfor han aldri kunne bli fornøyd med deg som du var. Sånn fyr er han, og sånn fyr skal du ikke bli sammen igjen. Han er ikke kjæresten din lenger. Det han gjør på Facebook har ikke noe med deg å gjøre. Han tenker på å finne seg en ny kjæreste, og det vil du snart kunne tenke på om du vil også. Da vet du at du skal bli sammen en som er snill og ikke sårer deg eller tråkker over grensene dine. Gjør han det så sier du farvel. Du er bra nok! 🧡 Du var sammen en mann du ikke passet sammen, en umoden, kjip og selvsentrert mann dessuten. Det er ikke alle menn som er gode kjærester og det er veldig få menn som passer sammen akkurat deg. Sånn er det for alle. Vi må vente tålmodig til vi treffer en som passer oss og som vi i tillegg får god kjemi med. Han sa i grunn etter 5 år ar han aldri hadde elsket meg eller vært forelsket i meg. Det er derfor jeg har disse spørsmålene. Hvorfor var han med meg da? Hvorfor merket jeg ikke noe.. men som mange av dere sider.. jeg må bare glemme han og hele dette ts Anonymkode: b5e14...b24 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå