AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 Hallo, hvilke vintersko er du mest fornøyd med til barna dine? Jeg ser etter VARME vintersko til ei fire år gammel jente. Ser forresten litt på reima nefar vinterstøvler, men vet ikke om de funker. Anonymkode: b3495...14c
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #2 Skrevet 1. desember 2021 Vært mest fornøyd med Ponny (Eurosko) og Viking. Anonymkode: 57a65...acb
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #4 Skrevet 1. desember 2021 Vi kjører Viking og Cherrox med tjukke ullsokker til begge barna hver vinter, funker fint her - Asker. Anonymkode: 68362...52f
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #5 Skrevet 2. desember 2021 Definitivt kuoma Anonymkode: abf0b...c74
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #6 Skrevet 2. desember 2021 Har for det meste brukt Viking til mine 3. Bruker bare vanlige ullsokker(i ullblanding) oppi. For tykke sokker kan også gjøre det kaldt hvis det blir trangt og ikke nok luft nedi skoen. Har Dock Boots til våte dager. Anonymkode: 9f90c...c3d
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #7 Skrevet 2. desember 2021 Vi bruker kun superfit culusuk. Har forsøkt andre, men ingen er så varme og vanntette som de. Har kun opplevd at de er våte på beina om det har skjedd et tisseuhell og det har fysisk rent ned i skoen. Anonymkode: 7dead...03e
LedigNavn Skrevet 2. desember 2021 #8 Skrevet 2. desember 2021 Henger meg på de som sier Kuoma. Eneste vinterskoene vi har hatt som holder føttene til barnet mitt varme når det er skikkelig kaldt.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #9 Skrevet 2. desember 2021 Her står det altså mellom kuoma, culusuk, ecco snow Mountain og Viking.. Skal innom en butikk etterpå p se litt. Hvis ikke blir det å bestille og kanskje holde ungen hjemme.. Anonymkode: b3495...14c
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #10 Skrevet 2. desember 2021 38 minutter siden, AnonymBruker said: Har for det meste brukt Viking til mine 3. Bruker bare vanlige ullsokker(i ullblanding) oppi. For tykke sokker kan også gjøre det kaldt hvis det blir trangt og ikke nok luft nedi skoen. Har Dock Boots til våte dager. Anonymkode: 9f90c...c3d nei, jeg mente Cherrox med tjukke ullsokker. De virker å være veldig romslige i størrelsen, spesielt i bredden, for mine barn. Viking bruker vi bare med tynne ullsokker. Anonymkode: 68362...52f
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #11 Skrevet 2. desember 2021 Det kommer litt an på hvor du bor og hvordan vinterværet stort sett er. Her på vestlandet er jeg helt avhengig av at skoene er helt vanntette, så da utgår f.eks Kuoma. Men om du har det stort sett iskaldt er de sikkert fine. Vi er mest fornøyd med Viking og Superfit. Synes det er litt forskjell på modellene, men de endrer seg jo ofte fra år til år. Anonymkode: 8bba2...c96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå