Gå til innhold

Erotisk julekalender 2021

Anbefalte innlegg

Skrevet

1.desember! Skal åpne første luke av julekalenderen i kveld, forhåpentligvis. Vi spiste en tung middag så vi får se hvordan det går 🤦‍♀️😅

Tror det var Nytelse.no sin julekalender vi kjøpte. Ikke hatt noe sånt før så. Har ikke kjempestore forventninger, men det er fint å ha et påskudd for å sette sex på agendaen midt i julestria med jobb og barn og alt det der.

Flere som har kjøpt?😁

Anonymkode: 2b302...586

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til min store overraskelse fikk jeg i dag julekalender fra Sinful. Den var pakket inn og klar til meg når jeg stod opp.

Siden jeg jobber hjemmefra så har jeg ansvaret for å få ungene på skolen.

Mannen min sendte meg melding kl 10 og ba meg åpne den. Første luke innholdt ett vibrerende egg med fjernkontroll. Kan bare si at det ble en hyggelig kveld og vi måtte snike oss til en hyrde stund på badet mens ungene var på hvert sitt rom med playstation.

Gleder meg som en unge til neste luke🤩 En slik julekalender piffer opp en hektisk hverdag.

Anonymkode: d8758...828

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Til min store overraskelse fikk jeg i dag julekalender fra Sinful. Den var pakket inn og klar til meg når jeg stod opp.

Siden jeg jobber hjemmefra så har jeg ansvaret for å få ungene på skolen.

Mannen min sendte meg melding kl 10 og ba meg åpne den. Første luke innholdt ett vibrerende egg med fjernkontroll. Kan bare si at det ble en hyggelig kveld og vi måtte snike oss til en hyrde stund på badet mens ungene var på hvert sitt rom med playstation.

Gleder meg som en unge til neste luke🤩 En slik julekalender piffer opp en hektisk hverdag.

Anonymkode: d8758...828

Gøy! 😄 Må benytte de tidsvinduene man har.

Skrevet

Pga. sykdom har det ikke blitt lukeåpning hver dag dessverre, men ble flere luker i går. Litt ymse ting i kalenderen, noen ting som jeg ikke hadde kommet på å kjøpe selv (f.eks fjærkvast eller hva jeg skal si, artig). Satser på å ta det skikkelig denne uka :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...