Gå til innhold

Legger på meg.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Legen min foreslo at jeg skulle begynne på remeron fordi jeg trang antideppressiva og denne medisinen ga trøtthet som bivirkning. Siden jeg også lider av søvnproblemer.

Leste om remeron på nettet og der stod det også at vektøkning også er en bivirkning. Og jeg er så rund fra før, og vil ikke gå opp enda mere.

Det stod at det er litt over 1 prosent sjanse for å få søvndyssende og vektøkning. Men siden legen ga meg denne medisinen fordi den hadde søvndyssende effekt så er det også stor sjanse på at jeg går opp i vekt også da?

Siden det er like stor sjanse for søvndyssende effekt som vektøkning? Og legen ga meg dette for at jeg skal få sove pluss mot depresjonen min? Er det sånn?

Går man plutselig opp i vekt? Eller er det sånn gradvis? Hvis jeg ikke spiser noe mere enn det jeg gjør nå, kan jeg gå opp i vekt da?

Er så bekymret nå jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om du får den ene bivirkningen så betyr det ikke at du automatisk får den andre fordi de er nevnt i samme setning. Følg med på vekta og du vil se hvorvidt du går opp i vekt eller ikke.

Skrevet

Svært mange antidepressiva har den bivirkningen at man legger på seg, men vet at det ikke helt er tilfelle med Zoloft.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...