AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 Noen flere som spammes ned av tekstmeldinger med spam-linker nå om dagen? Så at det var et massivt angrep nå, og jeg har så langt fått flere om "pakker på vei" og "last ned lydmelding". Blokkerer hvert eneste nummer, men så utrolig irriterende. Og de nummerne som står som avsendere tilhører vel også gjerne folk som har blitt lurt. Teleselskapene gjør så godt de kan for å stoppe spammen, men mye kommer gjennom. Og jeg blir litt skremt ved tanken på hvor mange som kommer til å la seg lure. Hele gjengen som kopierer og deler alt som går av kjedestatuser i sosiale medier mv. Anonymkode: 56838...ae7
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #2 Skrevet 1. desember 2021 Jeg får en del av dem, men telefonen er heldigvis flink til å sortere de ut som spam, så jeg må se etter for å finne dem. Med unntak av noe talemelding-greier fra et britisk nummer. Jeg tror vi snart kommer dit at ingen seriøse sender linker i SMS, og at det blir helt standard at man aldri skal trykke på det. Det er litt mer tungvint, men det må bli sånn at man får beskjed om å gå til Postens sider osv. På den måten kan vi drite i slik spam, for jeg tror ikke vi får stoppet det. Anonymkode: 0cd75...14f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå