Gjest våken Skrevet 11. oktober 2005 #1 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg får bare ikke sove. Er så lei. Nå er klokka fem midt på natta og jeg har kanskje sovet urolig i en time i natt. Og forgje natt sov jeg også dårlig. De siste åtte ukene har jeg nesten ikke sovet. Det er så mye som skjer rundt meg nå for tiden. Etter at jeg begynte på det dagsentret for åtte uker siden har jeg gått våken nesten hele natta. Fordi jeg bare gruer meg og har så mye bekymringer og angst for å være på det dagsentret. Klarer ikke å roe meg ned. Har fått vival av legen, men jeg får ikke sove av den grunn. Han ville ikke gi meg høyere dose pga. tilvenning. Skjønner det godt. Men jeg får jo ikke sove, og jeg går rundt å gjesper og hangler helt ørska når jeg er på det dagsentret. Personalet der har også sett at jeg er så trøtt. Jeg gjesper hver femte minutt, og klarer så vidt å holde øynene oppe. De så at jeg var overtrøtt. Men nå er jeg så lei. Jeg får jo ikke sove mere om at jeg sier jeg ikke får sove til personalet. Jeg er helt utslitt og sliten av å gå på det derre dagsentret, og har blitt mye værre. Riktignok så hadde jeg søvnproblemer før jeg begynte der også, men det har blitt mye værre. Og angsten har også forverret seg fryktelig. Det hadde også personalet der sett. Men hva er vitsen med å gå på dagsenter da når jeg bare får mere angst? Når jeg ikke får sove? Når jeg er så mye mere urolig og på tuppa, og har så mye bekymrede tanker surrende oppi i toppen? Er dette normalt å ikke få sove? Og nå har jeg vært der så mange ganger og uker nesten uten søvn. Tror jeg snart besvimer? :sove:
Bolla Piggsvin Skrevet 19. oktober 2005 #2 Skrevet 19. oktober 2005 Akupunktur kan kanskje hjelpe deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå