AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 Vil ikke nevne i overskriften hva det gjelder i tilfelle han googler dette😂 Men har jo vært på dagen med en mann i nær relasjon .. Altså sønnen til mannen til min tante. Ikke i slekt! Kjent han i årrekke. Vi møttes og det var sykt god kjemi. Han er utrolig god og snill. Nå vil han treffe meg fort som fy igjen. Er redd for om det er kun for lisens skyld iom at jeg har blitt utsatt for dette tidligere, flere ganger. Føler han gir alt til meg og bare til meg. Bør jeg treffe han en gang til og evt tenker han at det kam bli noe mer? Vet ikke hvor vi bør stoppe. Litt klein relasjon... Anonymkode: 0936f...8df
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #2 Skrevet 2. desember 2021 Hvis du liker han så gir du det en sjanse. Skjønte ikke det med lisens skyld? Skjønner generelt ikke problemet. Om du har vært mye såret så skjønner jeg at det er vanskelig å date, og om dette er en du blir nødt til å forholde deg til også senere hvis det blir slutt, så ja da kan det bli litt kleint den første tiden. Men det går over. Anonymkode: a2965...6f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå