Gå til innhold

Tinder dating og deres erfaringer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakket med en venninne i går og vi skjønner ikke helt hva som er greia.

Man tekster frem og tilbake i noen dager , men når det kommer å møtes så plutselig blir det stille. Enten er det mye jobb, stress, osv

Hvis det blir date så er det en evighet til neste gang. Er folk virkelig så opptatte ?

Så har du disse man treffer, går turer, kino osv , men ingen intimitet eller sex.

Jeg får høre hele tiden at jeg er pen, smart, sexy,  men når det kommer til å utvikle det til noe mer virker de stresset. 

Det virker de er fornøyd så lenge vi tekster og de får oppmerksommhet. 

Kanskje jeg gjør noe galt. Er veldig åpen, ærlig, liker å tulle og flørter også. Jeg merker at de blir usikker og stresset. 

Hva er greia ? 😅

Anonymkode: 86c89...dc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida du gjør ikke noe galt men tinder er fucka og folk får ikke følelsen av at man snakker med et menneske og da er det mye lettere for å bare ghoste folk og slutte å svare osv 

Anonymkode: ad5c5...b28

Skrevet

For min del handler det om at jeg vil snakke en del med vedkommende før date. Jeg drar ikke på date med noen jeg så vidt har snakket med i 5 min. Andre ganger får jeg kalde føtter. 

Anonymkode: 6308a...5d1

Skrevet

For min del mister jeg litt interessen hvis vi driver og tekster frem og tilbake i evigheter. Det blir litt kjedelig å snakke om dagligdagse ting f.eks. hvis jeg ikke har møtt vedkommende. Jeg svarer hvis de spør meg om noe konkret, men om det aldri blir snakket om å møtes i nærmeste fremtid takker jeg for meg.

Så har du de som vil møtes med en gang, helst drikke øl, være med deg hjem, for å så ghoste deg etterpå. 

Tinder altså! Singellivet. Håpløst 😅 Tror jeg gjør noe feil jeg også🤣🤣

Anonymkode: 6df4c...c9c

Skrevet

Numbers game. Har møtt såpass mange at jeg har støtt på de som bare vil tekste uten å møtes eller som vil ha et raskt ligg bare. Men også møtt de som ønsket noe seriøst og derfor datet meg «ordentlig»

Anonymkode: 92157...c23

• Liker 1
Skrevet

På Tinder møter man et utvalg av alle typer mennesker på et sted, og det er mange forskjellige intensjoner folk har med å være der. Så da blir det jo veldig ofte mismatch naturlig nok.

Om det går lenge mellom kontakt så er de ikke så interessert, så da er det bare å droppe det. Evt er de helt ulike deg ang hva de ønsker av kontakt, det er også en feil match. Tinder krever mye luking, og at du selv er veldig tydelig på hva du vil ha og hva du forventer. Da finner du de som passer deg innimellom der. Vi er ganske ulike vi mennesker, men det finnes noen for alle. Det kan bare ta litt tid før vi finner hverandre.

Anonymkode: 74e44...6f2

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

På Tinder møter man et utvalg av alle typer mennesker på et sted, og det er mange forskjellige intensjoner folk har med å være der. Så da blir det jo veldig ofte mismatch naturlig nok.

Om det går lenge mellom kontakt så er de ikke så interessert, så da er det bare å droppe det. Evt er de helt ulike deg ang hva de ønsker av kontakt, det er også en feil match. Tinder krever mye luking, og at du selv er veldig tydelig på hva du vil ha og hva du forventer. Da finner du de som passer deg innimellom der. Vi er ganske ulike vi mennesker, men det finnes noen for alle. Det kan bare ta litt tid før vi finner hverandre.

Anonymkode: 74e44...6f2

Dette. 

Jeg ville gjerne chatte et par uker for å bli bedre kjent, men etter det ønsket jeg å møte i virkeligheten. Ønsket ikke å dra det ut i det vide og brede, slik at man rekker å bygge forventninger som ikke er der. Så de som drøyet med å møte etter det, antok jeg bare chattet for oppmerksomhetens skyld. 

Var på totalt 4 forskjellige dates før jeg møtte samboer. :)

Anonymkode: 8f861...d85

Skrevet

Kanskje det har noe med at de ikke ser ut slik de har presentert seg selv som på bildene?

Når de vet at det er lettere å få opptak som astronaut enn å få dame via tinder, så vet de at det ikke er noe poeng og møtes. Damene får jo turn off av den minste svakhet, feil, eller avvik fra bildene på tinder.

Så det er nok kun for oppmerksomheten ja.

Anonymkode: 9e504...8c0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Snakket med en venninne i går og vi skjønner ikke helt hva som er greia.

Man tekster frem og tilbake i noen dager , men når det kommer å møtes så plutselig blir det stille. Enten er det mye jobb, stress, osv

Hvis det blir date så er det en evighet til neste gang. Er folk virkelig så opptatte ?

Så har du disse man treffer, går turer, kino osv , men ingen intimitet eller sex.

Jeg får høre hele tiden at jeg er pen, smart, sexy,  men når det kommer til å utvikle det til noe mer virker de stresset. 

Det virker de er fornøyd så lenge vi tekster og de får oppmerksommhet. 

Kanskje jeg gjør noe galt. Er veldig åpen, ærlig, liker å tulle og flørter også. Jeg merker at de blir usikker og stresset. 

Hva er greia ? 😅

Anonymkode: 86c89...dc8

Ja, det er vanskelegt.

Nokre damer vil chatte i to evigheiter før dei vil treffast og ser det som raude flagg om ein vil traffast kjapt, andre vil treffast omtrent med ein gang og forsvinn om ein ikkje får ordna eit treff kjapt.

Nokre damer likar ikkje at du prøver å ta på dei, klemme dei og hintar om intimitet. Andre er som deg og lurer på kva som er gale.

Nokre damer verkar til å ha all verdas tid til å treffast andre kan du kun møte ein gang i skotåret og då kan du fortsatt risikere at noko dukkar opp og ho kansellerar.

Nokre damer likar ein flørtete tone med dei og andre ser det som raudt flagg og vil heller ha ein dødsseriøs tone med daglegdagse ting som samtaletema.

Nokre damer likar å få kompliment for utsjånaden, andre ser det som lovebombing og raudt flagg.

Fort gjort å gjere ein feil, eg veit ikkje greia.

Anonymkode: 36e04...4d4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...