Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er 31 uker på vei og har opplevd kynnere gjennom hele svangerskapet. Men ikveld så har det kommet to-tre kynnere imens jeg sitter stille. Det kommer med en nedpress følelse. Er det normalt at det er nedpress samtidig? Blir jo helt tullerusk av dette! 
nummer tre om det skal ha noe å si 

Anonymkode: 0d02a...5a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig at tråden har vært ute i fire timer, og så har ingen svart deg.

jeg vet ikke om det er VANLIG, og jeg håper du har ringt føden hvis du har vært bekymret. Men selv er jeg andregangsfødende, uke 30+3, og har kjent mye på det du beskriver her. Jeg har både nå og sost hatt masssse kynnere, sterke, siden tidlig i graviditeten - men denne gangen har jeg også myyye nedpress, og har vært på føden for sjekk til og med, men min mormunn blir heldigvis ikke påvirket av det.. så hvor VANLIG det er vet jeg ikke, men jeg føler også på det ihvertfall.

Anonymkode: 91eee...9a7

Skrevet

Jeg har også følt et slags «nedpress» samtidig med kynnere siden uke 16. har vært inne på føden for sjekk, men har ikke hatt noen tegn til modning eller forkortet livmorhals. 

Anonymkode: 79c7e...61e

Skrevet

Har opplevd det samme, tror det er at babyen begynner å bli så stor, og at det blir mye press på nedentilområdet. Opplevde det samme i forrige svangerskap også, og den babyen kom til termin.

Anonymkode: efef1...71d

Skrevet

Hvordan kjenner man nedpress? Noen som klarer å forklare?

Anonymkode: 4c176...93e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...