AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 Jeg kjøpte for noen uker tilbake en kupong fra letsdeal på en skjønnhetsbehandling. Jeg har tidligere vært hos hudpleieren det er snakk om, og vet at en del kuponger på letsdeal kun gjelder for nye kunder, så derfor sjekket jeg brukervilkårene til dette kjøpet nøye før jeg kjøpte behandlingen. Så skulle jeg da booke time, og sender da en mail. Får til svar at jeg ikke kan benytte meg av kupongen da den kun gjelder for nye kunder. Hun anbefaler meg å ta kontakt med letsdeal for å få refundert kjøpet. Jeg svarer at det ikke står noe som helst om dette noen steder, og spør da om letsdeal kommer til å refundere beløpet. Får ikke noe svar. Kontakter letsdeal og får beskjed om at jeg ikke kan få refundert kjøpet da angreretten på 14 dager har passert. Kundebehandleren skriver blant annet dette: «Koden er dock ikke personlig så om du ikke kan benytte deg av dealen selv så kan du alltids gi bort den til nære eller kjære.» Altså jeg ble helt satt ut av hvor elendig kundeservice dette er, både fra behandleren og letsdeal. Dette kjøpet koster et par tusen, og så presterer de å si at jeg kan gi den bort til nære eller kjære? Og dette handler ikke om angrerett, jeg vil ha kjøpet mitt, jeg. Men behandleren nekter å la meg bruke kupongen - uten at dette er spesifisert i brukervilkårene. Jeg har selvsagt sendt en klage på dette til både letsdeal og behandler, og venter på svar. Hvis de ikke løser det, tenker jeg å kontakte Forbrukerrådet. Hvilke andre steg kan jeg evt. ta? Kjenner jeg er mektig provosert her. Anonymkode: b3486...a4e
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #2 Skrevet 1. desember 2021 Ta kontakt med Forbrukerrådet, du. Dersom det ikke står spesifisert at kjøpet kun gjelder for nye kunder så har du krav på å få behandlingen du har betalt for. Dersom tilbyder evt. har spesifisert ovenfor Lets Deal at tilbudet kun skal gjelde for nye kunder, og de har glemt å spesifisere dette i tilbudet, så er dette en sak mellom tilbyder og Let’s Deal, ikke deg og tilbyder eller deg og Let’s Deal. Anonymkode: 08825...2a4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #3 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ta kontakt med Forbrukerrådet, du. Dersom det ikke står spesifisert at kjøpet kun gjelder for nye kunder så har du krav på å få behandlingen du har betalt for. Dersom tilbyder evt. har spesifisert ovenfor Lets Deal at tilbudet kun skal gjelde for nye kunder, og de har glemt å spesifisere dette i tilbudet, så er dette en sak mellom tilbyder og Let’s Deal, ikke deg og tilbyder eller deg og Let’s Deal. Anonymkode: 08825...2a4 Takk for svar. Ja, jeg venter spent på svar fra enten Letsdeal eller behandler (sendte klagen til begge). Ble bare sjokkert over svaret fra Letsdeal, tok jo så lett på det og mente jeg bare kunne gi bort behandlingen… Jeg spesifiserte at det ikke sto noe om at det kun var for nye brukere i vilkårene, og dette kommenterte de ikke med ett ord. Hvis de fortsatt setter seg på bakbena, tar jeg kontakt med Forbrukerrådet og sender inn klage til Forbrukertilsynet. Anonymkode: b3486...a4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå