AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 Ville du blitt glad for en fin strikket balaklava i julegave? Anonymkode: a8630...d66
Brunhilde Skrevet 1. desember 2021 #2 Skrevet 1. desember 2021 Nei, ikke for en balaklava, men for en lue og/eller skjerf ville jeg blitt veldig glad!
godfisk Skrevet 1. desember 2021 #3 Skrevet 1. desember 2021 (endret) Nei. Jeg ville heller hatt en avtale om å kutte gaver, eller evt noe som giveren vet jeg kommer til å spise eller bruke opp. Eller en avtale om å gjøre noe hyggelig sammen. Balaklava har jeg ikke bruk for, og jeg vil helst ikke ha ting jeg ikke bruker. Endret 1. desember 2021 av godfisk Rettet for skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #4 Skrevet 1. desember 2021 Tror ikke det. Jeg ønsker meg balaklava til jul, for å bruke på tur når det er kaldt og sur vind. Men da må den være litt tettere enn den blir når den er strikket. (Kan hende det er mulig for alt jeg vet. Strikker ikke selv, men har fått noen luer, og vinden blåser rett gjennom dem.) Anonymkode: 44f97...1d9
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #5 Skrevet 1. desember 2021 Enig med de andre. Blir glad for hjemmestrikk, men bare for ting jeg bruker. Så lue, skjerf, hansker eller sokker. Fikk et år en kjempefin hjemmestrikket poncho. Men den blir aldri brukt siden jeg synest det er ganske upraktisk og den gir meg bare dårlig samvittighet siden jeg vet det var mye jobb å lage til meg. Anonymkode: 29ab9...80c
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #6 Skrevet 1. desember 2021 Bare hjemmelaget hvis jeg har ønsket meg noe spesifikt egentlig... Med mindre det er fra barna mine. Anonymkode: 40511...f45
Milky Skrevet 1. desember 2021 #7 Skrevet 1. desember 2021 Ville heller foretrukket noen votter eller sokker:)
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #8 Skrevet 1. desember 2021 Ja, det ville jeg. Jeg er en frossenpinner, og elsker praktiske gaver. Men hjemmestrikkede luer, og sikkert også balaklavaer, blir fort veldig kaldt å gå med fordi isvinden blåser rett gjennom. Hjemmestrikket finlandshette med f.eks fleece eller ull på innsiden ville vært gull. ❤️ Anonymkode: ad59e...199
Arkana Skrevet 1. desember 2021 #9 Skrevet 1. desember 2021 Brunhilde skrev (2 timer siden): Nei, ikke for en balaklava, men for en lue og/eller skjerf ville jeg blitt veldig glad! Enig. Jeg hadde ikke blitt misfornøyd altså, jeg hadde gitt den videre til noen som satte mer pris på den bare. På generell basis synes jeg hjemmestrikkede julegaver er kjempefine, men jeg bruker ikke balaklava selv så akkurat det hadde ikke passet så godt.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #10 Skrevet 1. desember 2021 Veldig glad for hjemmelagede gaver, men balaklava blir litt for spesielt. Ser ikke for meg at jeg noen gang har behov for å bruke den. Sokker, skjerf, votter: Ja, takk! Anonymkode: 467b1...980
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #11 Skrevet 2. desember 2021 Brunhilde skrev (21 timer siden): Nei, ikke for en balaklava, men for en lue og/eller skjerf ville jeg blitt veldig glad! Håper å få svar på et oppfølgingsspørsmål 😊 Hvilken lue og skjerf ville du blitt glad for? Det er gave til en venninne, hun har fått votter og lester flere ganger. Og jeg aner ikke hvilken lue som ville falle i smak fordi jeg sjeldent bruker lue selv. På fjellet og på tur bruker jeg selvsagt lue, men da en helt annen type. Til bybruk bruker jeg helst pannebånd eller balaklava når det er kaldt. ts Anonymkode: a8630...d66
Brunhilde Skrevet 2. desember 2021 #12 Skrevet 2. desember 2021 Jeg personlig ville blitt glad for en lue som kunne brettes opp og ned (dekke ørene eller ikke) avhengig av temperatur. Men hva med å strikke et fint pannebånd til henne? Det er jo kjempedeilig med noe som dekker ørene, det er i hvertfall der jeg oftest føler meg kald. Så heldig venninnen din er som har noen som strikker til henne. (Det er forresten mange fine lueoppskrifter på garnstudio.com, du finner garantert noe der.) God jul! Hilsen 1
Rumle Skrevet 2. desember 2021 #13 Skrevet 2. desember 2021 (endret) Jeg hadde blitt glad for en lue som dekker ørene godt, for der fryser jeg alltid Og pulsvanter! ❤ Endret 2. desember 2021 av Rumle 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #14 Skrevet 2. desember 2021 Jeg ville heller hatt en Tromsø hoodie. Anonymkode: 7ba3f...9c9
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #15 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ville heller hatt en Tromsø hoodie. Anonymkode: 7ba3f...9c9 Eller uups, det er visst de samme. Jeg ville ikke hatt en sånn balaklava som kommer opp når man googler det (sånn stram, fæl maske med bare hull til munn og øyne). Men jeg vil gjerne ha en sånn "hette med hals" som ser myk og god ut. Anonymkode: 7ba3f...9c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå