Vic Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 Hei! Barnas matbokser og drikkeflasker har mistet motivet sitt og begynner å se litt kjipe ut. De er i plast og fungerer optimalt sånn ellers, det føles derfor så lite miljøvennlig å kaste dem. er det noen som har noen tips? Så på nettet at man kan kjøpe vinylklistremerker og fikse opp med, men fant ingen som solgte dette. Det bør jo også helst tåle oppvaskemaskin. tapert forsøk på en mer bærekraftig livsstil dette i guess 🤷🏻♀️
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #2 Skrevet 1. desember 2021 Jeg så nettopp et program på BBC som handlet om plast og hvor mye slit Plast som smitter av over på mat når man bruker plastboksene og vaskeri i oppvaskmaskin. Der sa en forsker innenfor mikroplast, at man ikke skal bruke plastemballasje som begynner å bli slitt og som har riper Anonymkode: 11ba3...7d1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #3 Skrevet 1. desember 2021 Jeg hadde gjort det slutt. Hvis han knuller bak ryggen din kan han ha det så godt!! Anonymkode: fe7b0...289
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #4 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde gjort det slutt. Hvis han knuller bak ryggen din kan han ha det så godt!! Anonymkode: fe7b0...289 Enig. Anonymkode: 87fe5...bfa
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #5 Skrevet 1. desember 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hadde gjort det slutt. Hvis han knuller bak ryggen din kan han ha det så godt!! Anonymkode: fe7b0...289 Er det sånn a' ble slitt? 😄 Anonymkode: be2fd...124
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå