Floater Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 Hei :) Jeg la ut annonse på Facebook og noen ville hente den via Fedex? Kjøperen sier jeg må betale 700 kr i gebyr. Stemmer det? Jeg har aldri hørt om denne tjenesten før 🤔 Kjøperen sier hvis jeg ikke betaler vil hun miste pengene sine fordi hun ikke får refundert 🤔
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #2 Skrevet 1. desember 2021 Svindel. Er mye av det om dagen. Anonymkode: 6e7fb...bc5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #3 Skrevet 1. desember 2021 FedEx er et firma som driver med budtjenester, ekspresslevering og slikt. Veldig stort og kjent. Resten av innlegget skjønner jeg ikke helt. Om du skal betale 700 eller ikke spørs jo på hva dere har avtalt - skal du stå for frakten? Hvilke penger er det kjøper mister? Det høres mistenkelig og rart ut. Det spiller en rolle hvor stor og tung gjenstanden er, hvis du skal betale frakt kan det godt være at koster 700 hvis man skal bruke FedEx. Anonymkode: 2f606...d64
Floater Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Svindel. Er mye av det om dagen. Anonymkode: 6e7fb...bc5 Det var det jeg trodde 😕
Floater Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): FedEx er et firma som driver med budtjenester, ekspresslevering og slikt. Veldig stort og kjent. Resten av innlegget skjønner jeg ikke helt. Om du skal betale 700 eller ikke spørs jo på hva dere har avtalt - skal du stå for frakten? Hvilke penger er det kjøper mister? Det høres mistenkelig og rart ut. Det spiller en rolle hvor stor og tung gjenstanden er, hvis du skal betale frakt kan det godt være at koster 700 hvis man skal bruke FedEx. Anonymkode: 2f606...d64 Hun har kjøpt spisebord av meg for 7000 kr og har allerede betalt beløpet til Fedex (de skal hente). I tillegg sier hun at jeg må betale 700 kr for frakten og at de vil returnere det tilbake 🤔
Floater Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2021 Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg vil jo ikke at hun skal tape pengene sine Ts
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #8 Skrevet 1. desember 2021 Ikke betal! Det er, som flere skriver, svindel. Anonymkode: 03cc2...e17
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #9 Skrevet 2. desember 2021 Floater skrev (På 1.12.2021 den 18.43): Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg vil jo ikke at hun skal tape pengene sine Ts Hun har ikke betalt noe. Du blir 700 kr fattigere og spisebordet blir aldri hentet. Anonymkode: 98e21...b1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå