AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #1 Del Skrevet 1. desember 2021 Jeg kjøpte noe den 20.10.21 under sånne "superdager" med 25% rabatt på mastercard, men har enda ikke fått noe regning. Ser jeg på saldoen på mastercardet, så viser det fortsatt samme saldo som før jeg kjøpte dette. Har ikke fått verken papirregning eller noe e-faktura eller noe i nettbanken. Er litt utålmodig fordi jeg ønsker å se at rabatten faktisk er trukket fra, pluss betale før det løper renter. Anonymkode: 29edb...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #2 Del Skrevet 8. desember 2021 Ingen som vet? Har enda ikke kommet noe faktura eller transaksjon i nettbanken, og nå har det snart gått 2 mnd. Jeg ser på ordrebekreftelsen at kortnummeret på mastercardet mitt står der. Er det min plikt å melde fra? Om de aldri sender faktura så er jeg jo ikke helt interessert i å "tipse" dem om det om dette sklir forbi. Samtidig så lurer jeg på om de på en eller annen måte kan ha forvekslet og sendt regningen til jobben, for jobben bruker samme verksted. Men det er ingen grunn til at det skal ha skjedd i og med at jeg oppga kun mine private opplysninger. Det eneste som overlapper av informasjon er at jeg får SMS-varsler om dekkskift på jobb-bilen på samme telefonnummer som jeg oppga da jeg bestilte dekkskift på privatbilen. Men det virker rart om de kan ha forvekslet noe pga. det. Anonymkode: 29edb...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #3 Del Skrevet 8. desember 2021 Du finner fakturaen i nettbanken til DNB. Anonymkode: e078a...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhgj Skrevet 8. desember 2021 #4 Del Skrevet 8. desember 2021 Min er den 25 hver måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #5 Del Skrevet 8. desember 2021 Jeg har forfall den 15., og faktura kommer til godkjenning ca den 30. Du kan kanskje se forfalldato i nettbanken, og om ikke, så har de vel chat? Anonymkode: 54d4f...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #6 Del Skrevet 8. desember 2021 Det er 8 dager siden du opprettet tråden, og du har enda ikke kontaktet DNB og spurt de direkte? 🤷♂️ Anonymkode: 6f9ab...ad2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #7 Del Skrevet 8. desember 2021 Mitt Mastercard fra Dnb har faktureringsdato den 10. i hver måned. Jeg tror dette kan variere litt etter hva man selv velger. Man velger jo som regel noe som passer sammen med dagen man får lønning, for eksempel. Jeg ville kontaktet kortutsteder på chat eller epost og spurt hvor den blir av. Ikke sittet der og håpet de skulle glemme deg... det er uærlig og kjeltringaktig. Foreldelsesfrist for ufakturerte regninger er tre år. Etter tre år kan ikke firmaet lenger kreve inn fakturabeløpet fra kunden de glemte å fakturere eller feilet i å sende regning i tide. Har de sendt purringer osv, gjelder ikke foreldelsesfristen. Anonymkode: efb17...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå