Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2002 #1 Del Skrevet 10. oktober 2002 Ikke for å gjøre folk nervøse nå altså... Samboeren min skal på 4-5 julebord før jul. Er ikke nervøs for det. Men mange jeg snakker med er visst det?... Med sine egne kjærester mener jeg. Er det virkelig SÅ mange lekre damer på julebord? Hvorfor er folk flest mer utro i julebord-sesongen enn ellers? Er det bare meg som har fått inntrykk av det?? BØR jeg være nervøs?.... Vi har et nært og godt forhold, men pga en viss situasjon nå så har det blitt mindre sex de siste mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2002 #2 Del Skrevet 10. oktober 2002 4-5 julebord????? trodde man bare hadde ett per jobb jeg :D kan du ikke få bli med da? tving ham! si til ham: skilsmisse hvis ikke!!!! :D håper han oppfører seg iallefall. utro folk er det verste som fins! ;( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 10. oktober 2002 #3 Del Skrevet 10. oktober 2002 Heidu Tror ikke folk er mer utro på julebord enn ellers. Folk blir bare mer pære sammen med kollegaer og kunder, og litt mer vimsete og flørtete og sånn. Masse god mat, drikke, vitser og sånt noe er bare gøy. Det skal jo tross alt litt til for at man bare sniker seg avgårde med en kollega eller en kunde, ikke sant? Vil tro at hvis noen vil være utro, så er dette enklere på en hvilken som helst nattklubb enn på akkurat et julebord. Men hvorfor får du ikke være med da? Trodde de fleste julebord var lagt opp til at man får ta med partneren. Er dette sånne kundejulebord, eller? Skal de arrangeres andre steder enn på stedet hvor dere bor? Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 10. oktober 2002 #4 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hærlighet, hvorfor er det så mange mennesker som tror at man går på julebord for å vise frem tissen sin??? Hvor i all verden kommer en slik vrangforestilling fra??? Man går på julebord for å spise seg goooood og mett og for å utnytte seg litt av arbeidsplassens penger. Og om man ikke får denne maten gratis hjelper det uansett ikke å slenge tissen sin inn i ethvert ledige hull man ser. Da får man bare se hele middagen som en perfekt mulighet til å kose seg med god mat og sosialt samvær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2002 #5 Del Skrevet 10. oktober 2002 Herreguuuud, har du ikke fått beroligende av legen enda? Det har jeg, stygg tid i møte vet du..... Fra fleip..... Skulle jeg gå å være nervøs for at mannen min skal på julebord? Tror ikke slike forhold har noe særlilg å bygge på har en mann som bor borte 14 dager i gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2002 #6 Del Skrevet 10. oktober 2002 Herreguuuud, har du ikke fått beroligende av legen enda? Det har jeg, stygg tid i møte vet du..... Fra fleip..... Skulle jeg gå å være nervøs for at mannen min skal på julebord? Tror ikke slike forhold har noe særlilg å bygge på har en mann som bor borte 14 dager i gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2002 #7 Del Skrevet 11. oktober 2002 Enig med siste gjest. Man må kunne stole på mannen at han oppfører seg på julebord. Jeg sender min både på gutteturer og på fester alene. Har ikke noe problem med det. Dersom man ikke kan stole på sin partner kan man begynne å lure på hvilket forhold man egentlig har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2002 #8 Del Skrevet 11. oktober 2002 Vil ikke være slem her men har jobbet med julebord i 10 år. Det er desverre sant at mange mister hodet og jeg har sett utviklingen sakte men sikkert alt for mange ganger. Det er noe eget som skjer med folk men ikke med alle. Jobbet i utebransjen generellt og julebord er værst når det gjelder utroskap. Tror egentlig at grunnen for dette er at folk som vanligvis ikke drikker får i seg en del alkohol, noe de ikke tåler. For oss i bransjen og drosjene er dette marerittid. Det er mest bråk og ufine folk i samme periode. Som sagt gjelder dette ikke alle men vil også nevne at min eks var utro 2 år på rad og begge ganger på julebord. Tror han var det ellers og men er sikker på at det startet på julebordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 11. oktober 2002 #9 Del Skrevet 11. oktober 2002 Yikes! Skal sambo på julebord, blir jeg heldigvis med som sist gang. Han er heller ikke typen til å finne på noe galt - heldigvis. Han hadde nok fått lov til å gå alene også, men synes det er kos å være med, da gutta på arbeidsplassen får ha med damene sine. Gleder meg jeg :D Men, skjønner folk som bekymrer seg. (Er veldig sjalu.... Ganske vondt) Og det er en del folk som har en tendens til å ta`n helt ut i disse sammenhengene. Dårlig gjort, jeg mener å bli helt ape fordi man får mat og drikke og skal ut med jobben ? Bah! Gøy er en ting, men man kan da holde smekken igjen/ trusa på ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søta Skrevet 11. oktober 2002 #10 Del Skrevet 11. oktober 2002 Takk Gud for at samboern min er lærer! De får jo ikke sponsa noe gratis julebord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2002 #11 Del Skrevet 11. oktober 2002 Ler hjertelig av Thea Hærlighet, hvorfor er det så mange mennesker som tror at man går på julebord for å vise frem tissen sin??? Hvor i all verden kommer en slik vrangforestilling fra??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2002 #12 Del Skrevet 12. oktober 2002 De er nok ikke mest interessert i å vise den frem, heller gjemme den inni noen tror jeg! Og så lenge de damene som har så stort behov for oppmerksomhet, - er så villige som de er, vil det nok alltid være utroskap ved julebordtider. Vi har alle et ansvar her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke lur dere selv! Stillest vann har nemlig dypest grunn. Tåpelig er det uansett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2002 #13 Del Skrevet 12. oktober 2002 Jeg er faktisk veldig skuffet over mine kollegaer. Jeg jobber med bare gutter, og jeg vet at halvparten av dem (5 av 10) har vært utro eller rotet med andre jenter enten i forbindelse med julebord eller andre firmaturer. I fylla har noen til og med sagt til meg: "det så du ikke..". Disse har samboere/koner og barn alle sammen. Hva de gjør på fritiden vet jeg ikke. Jeg har ikke blandet meg opp i det, men synes det er disgusting! Monica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 12. oktober 2002 #14 Del Skrevet 12. oktober 2002 Hva andre gjør får være deres problem. Min samboer vet hva jeg finner meg i og ikke, og respekterer han ikke det så vet han hvor døra er. Enkelt sagt... Men kanskje ikke så enkelt å gjennomføre. Jeg stoler på min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 12. oktober 2002 #15 Del Skrevet 12. oktober 2002 Av tilsammen hundre ansatte jobber jeg med ca. 80% mannfolk. Vi skal på julebord i begynnelsen av desember. Endelig skal jeg få meg noe jeg, også!! Hehe... *gni seg i hendene* Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 16. oktober 2002 #16 Del Skrevet 16. oktober 2002 Digger enkelte av utsagnene dine, Nelle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 16. oktober 2002 #17 Del Skrevet 16. oktober 2002 Nelle, du er droningen !!! :D :D - Som jeg skulle ha sakt det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2002 #18 Del Skrevet 21. oktober 2002 Ex-en min var utro på julebord. Og jeg er vel av den oppfatning at julebord er det samme som "fisketur" . Og ingen tar med fisk på fisketur...... Man fisker etter fisk. Sånn er det og sånn blir det. Til dere som skal på julebord: Prøv å legg merke til alle som er på sjekken....... Det burde ikke være vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 21. oktober 2002 #19 Del Skrevet 21. oktober 2002 Julebord er kjempeskummelt!!! Jeg traff min nåværende mann på julebord mens jeg fremdeles var gift med min forhenværende.... (Men jeg var ikke utro dah ) Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2002 #20 Del Skrevet 25. oktober 2002 Håper for Guds skyld du holder deg til de single...... Hold fingra unna de "tatte" !!! Ellers får jeg gratulere, høres ut som det er en stund siden sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå