Ruskesara Skrevet 1. desember 2021 #1 Del Skrevet 1. desember 2021 Hei. Mitt barn er nærkontakt til en som har fått påvist korona. Vi har testet hver dag hjemme med negativ test. Nå har han fått symptomer; feber, vondt i hodet og slapp. Men han har fremdeles negativ test. Bør vi likevel teste på teststasjon? Det går også influensa her, som lillebror hadde i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pterinochilus Skrevet 1. desember 2021 #2 Del Skrevet 1. desember 2021 Ruskesara skrev (5 minutter siden): Hei. Mitt barn er nærkontakt til en som har fått påvist korona. Vi har testet hver dag hjemme med negativ test. Nå har han fått symptomer; feber, vondt i hodet og slapp. Men han har fremdeles negativ test. Bør vi likevel teste på teststasjon? Det går også influensa her, som lillebror hadde i helgen. Jeg ville ha tatt en PCR-test på teststasjon for å være sikker. Forøvrig er det registrert veldig liten influensaaktivitet i Norge og Europa forøvrig, så jeg har litt vanskelig for å tro at det går influensa hos dere (parainfluensa derimot kan det være, men det er noe annet). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille pille Skrevet 1. desember 2021 #3 Del Skrevet 1. desember 2021 Kan jo også være noe annet. Mine barn er syke hele tiden nå, feber ca annenhver uke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 1. desember 2021 #4 Del Skrevet 1. desember 2021 Jeg tenker at det kommer an på hvilke planer dere har de neste dagene. Hvis det er slik at barnet nå har symptomer så bør jo hen holdes hjemme uansett, og hvis dere ikke har tenkt å være sosiale eller invitere noen hjem de nærmeste dagene så haster det jo egentlig ikke. En skulle tro at hjemmetesten vil vise positivt etterhvert dersom det er korona. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg