Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en fyr på en datingside,og vi begge ble helt gale av forelskelse,det ble full klaff da vi møttes første gangen,og kunne ikke få nok av hverandre. Har aldri mitt liv følt noe så sinnsykt sterkt for noen før. Det som er vanskelig er at han bor ikke i samme by som meg,og han jobber 1 måned og har fri 1 måned. Vi har bestemt oss for å satse på dette,og er nå kjærester. Problemet mitt er at jeg sliter mye med depresjon,og når han var her hos meg noen dager,var ting så deilig,vi hadde det så bra sammen. Nå er han reist,og jeg sitter her helt ødelagt. Sliter med matlysta,søvn,enda mere deprimert,nummen,rar og vimsete. Jeg føler meg syk av savn og forelskelse. Kommer jeg til å takle dette med avstanden,og at jeg ikke får se han på 4 uker.. Har mye tanker rundt dette. Jeg vil gjerne takle det,men akkurat nå sliter jeg med det...Jeg seriøst elsker den mannen så sinnsykt mye at jeg trodde ikke det var mulig.Følelsene er gjensidig,og det er så godt. Jeg bare liker ikke at jeg føler meg syk av dette som skjer! :( Er det normalt å føle seg syk av forelskelse og savn? For dette er helt jævlig for å si det mildt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, helt normalt. Men også normalt at det roer seg etterhvert. 

Anonymkode: 3b255...0fd

• Liker 3
Skrevet

Ja, det er nok ganske vanlig. Men jeg tror det er sunt for egen del å prøve å regulere det litt slik at du ikke blir så nedfor når han ikke er der. Kan du snu det til noe positivt? For eksempel å tenkte på at du er heldig som har en partner å savne? Det er jo deilig å tenke på. 

Anonymkode: a56ab...5e9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, det er nok ganske vanlig. Men jeg tror det er sunt for egen del å prøve å regulere det litt slik at du ikke blir så nedfor når han ikke er der. Kan du snu det til noe positivt? For eksempel å tenkte på at du er heldig som har en partner å savne? Det er jo deilig å tenke på. 

Anonymkode: a56ab...5e9

Jo,du har nok rett i det. Må prøve å tenke slikt,at jeg får se han igjen. Dette er bare helt nytt for meg.  Jeg bare føler meg syk av det som skjer... hehe.

Skrevet

la meg tippe, blond sidesleik med store brystmuskler står ved en basseng i Tenerife?

Anonymkode: f78b3...cf6

Skrevet

Synes dette i utgangspunktet høres positivt ut. Det er ikke ofte man møter noen man føler det sånn med, så nyt det! Men vær obs på å slappe av, prøv å ikke bli for sjalu på sikt og slå deg til ro med at det heldigvis er gjensidig ☺️

En ofte årsak til depresjon er følelsen av at man ikke betyr noe, at man ikke har noen funksjon i livet. Når du da møter en person som liker deg gjensidig så har du plutselig fått funksjon, du lever ikke lenger kun for deg selv, og dette er muligens årsaken til at du føler et slikt sug og savn etter han. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...