Gå til innhold

Tips til gode vintersko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger vintersko, har dere tips til gode sko? De må være gode å gå i, da jeg gjerne går hjem fra jobb. Og selvsagt varme, og må tåle snø og slaps :) 

Anonymkode: 25b87...3d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Timberlands

Anonymkode: eb781...595

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker Ugg classic waterproof. De er gode og varme, og tåler alt uten å bli stygge som vanlige uggs. Synes de er gode å gå i også. Men dyre. Tror jeg betalte 3000kr. Jeg jobber i bhg, er ute i all slags vær og de er fortsatt like gode

• Liker 1
Skrevet

Shepherd sine sko er gode og varme 😊 Jeg har disse, Shepherd Sanna, og er godt fornøyd.image.thumb.jpeg.f75e79ed0c9a63430c2584e03f4180e2.jpeg

• Liker 1
Skrevet

Det meste fra Timberland! Jeg har aldri funnet noen andre vintersko som duger hvis man faktisk skal være litt ute og bevege seg. Har hatt flere modeller fra Timberland og har vært fornøyd med alle.

Anonymkode: 0025a...56f

• Liker 2
Skrevet

Har aldri hatt bedre enn Timberland. Mine er nå ti år, fortsatt gode, så verd pengene. 

Anonymkode: f2f05...8ab

• Liker 2
Skrevet (endret)

Bare meg som synes Timberland er rævva kvalitet? 😅

Fine, men kalde og de glatteste skoene jeg har eid.

Jeg har kjøpt flere par av Panama Jack - de forede. Tåler mye, varme, ikke glatte og komfortable på foten.  

Endret av Fløff
Skrevet

Jeg syns timberland er iskalde. Har kjøpt ullsåle til å ha i, men fryser fortsatt helt ekstremt. Eneste som har holdt meg varm er uggs, men en kan diskutere hvor fine dem er 😅

Anonymkode: 8cb1f...048

• Liker 1
Skrevet

Beste jeg har hatt er sko fra Sorel

Anonymkode: 40ddd...ddf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...