Gå til innhold

Barnehagen forteller at de har lett etter noe å reagere på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt å virkelig gå inn for å lete? Det er ikke første gang jeg opplever at de leter etter feil. Sist gikk det langt, barnevernet og alt fordi de trodde de fant noe. Nå har de ikke funnet noe.

Er dette normalt? 

Anonymkode: 8e4da...988

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ligger det enormt mye mer bak enn du forteller

Anonymkode: ddda6...d2f

• Liker 14
Skrevet

Her må du nesten være mer konkret.

Hva reagerte de på, pg hva mener du med «lett etter»? Sier de det til deg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Her ligger det enormt mye mer bak enn du forteller

Anonymkode: ddda6...d2f

Uansett en rar setning å si. 

• Liker 2
Skrevet

Ofte har man jo bare en generell følelse av at noe ikke stemmer helt, og da vil man så klart være ekstra vigilant i disse tilfellene. 

Anonymkode: 63717...b7c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Uansett en rar setning å si. 

Nei, det er åpenbart at det ligger mer bak setningen enn du skriver i HI. Tipper det er en ganske god grunn til at barnehagen følger med. 

Anonymkode: 44b72...bda

• Liker 3
Skrevet

Kunne heller sagt at vi følger litt med, da. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kunne heller sagt at vi følger litt med, da. 

Ok. 

Anonymkode: 44b72...bda

Skrevet

Jobbet i barneverntjenesten tidligere..  og det som ofte går igjen er skole, barnehage, miljø osv har en dårlig følelse.. de kan ikke direkte putte finger på det, eller få det ned i ord fordi hvert enkel tilfelle kan sees på som normalt. Man kan ikke ringe barnebarnet fordi... eller at det ofte ikke er spesifik nok til at de kan gjøre noe utav det. 

Men så har man denne dårlige følelsen. Man vet inni seg at det er ikke helt 100% hos naboen. Og man tror nabogutten ikke har det så greit hjemme. Da blir man mer årvåkenhet å ser etter noe å putte fingeren på, noe håndfast, noe som man faktisk kan ta et utgangspunkt på. Man leter, eller er observant i hvert fall for å kunne få frem denne magefølelsen man sitter med 

• Liker 4
Skrevet
Baktusen skrev (20 minutter siden):

Jobbet i barneverntjenesten tidligere..  og det som ofte går igjen er skole, barnehage, miljø osv har en dårlig følelse.. de kan ikke direkte putte finger på det, eller få det ned i ord fordi hvert enkel tilfelle kan sees på som normalt. Man kan ikke ringe barnebarnet fordi... eller at det ofte ikke er spesifik nok til at de kan gjøre noe utav det. 

Men så har man denne dårlige følelsen. Man vet inni seg at det er ikke helt 100% hos naboen. Og man tror nabogutten ikke har det så greit hjemme. Da blir man mer årvåkenhet å ser etter noe å putte fingeren på, noe håndfast, noe som man faktisk kan ta et utgangspunkt på. Man leter, eller er observant i hvert fall for å kunne få frem denne magefølelsen man sitter med 

De leter i så fall på feil plass. Jeg følger opp alt jeg skal, ikke far. Far driver aktivt med samværssabotasje, mens jeg prøver å ha god kommunikasjon. Jeg har selv bedt om hjelp fra hs og bv på disse tingene. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...