Anonio Skrevet 2. desember 2021 #61 Del Skrevet 2. desember 2021 1 minutt siden, Anonymous 91 said: Jeg har lov å ytre min mening om det uansett. Har noen sagt noe annet? De uvaksinerte får masse spalteplass, diskuterer (om enn med kilder som i mange tilfeller er helt på viddene), hyler og skriker. Det er ingen andre i Norges land som får så mye dekning som uvaksinerte og deres 'rettigheter'. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. desember 2021 #62 Del Skrevet 2. desember 2021 gira97 skrev (18 timer siden): fikk mld av søsteren min : Hei. Har du tatt vaksinen nå ? Du må gjøre det til jul. Ble litt satt ut av meldingen og svarte ikke. Skal vel ha noen juleselskaper . Men jeg vil ikke gjøre det nå i tillfelle jeg blir syk. .. Kan man blande seg sånn oppi andre private liv ? Jeg føler at hun alltid skal kritisere meg på noe vis. Har ikke så tett forhold egentlig og hun har besøkt meg en gang i min nye leilighet de 4 årene jeg har vært her. Er alltid på besøk hos andre venninner.... du vil ikke ta vaksinen fordi du er redd du skal bli syk men du er ikke redd du skal bli syk av covid ? du kan jo og bli sykt forkjøla og få omgangssyke uansett så det å unngå å bli syk kan du jo ikke garantere. de færreste blir syke etter covid vaksinen. Det var astra zeneca folk ble dårlige av stort sett 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 2. desember 2021 #63 Del Skrevet 2. desember 2021 I mitt hjem er hele familien velkommen til jul. Jeg legger meg ikke opp i om de har tatt vaksinen eller om de er testet. Så lenge de er friske (normal allmenntilstand), så er dørene åpne. Og sånn skal det forbli☺ Vi er 14 stykker på julaften. Det blir koselig for barn og voksne. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. desember 2021 #64 Del Skrevet 2. desember 2021 gira97 skrev (18 timer siden): jeg har lyst å være alene i julen, så da har jeg en god unnskyldning for å holde meg hjemme. Skal bli godt . om jeg skulle bli syk av vaksinen har de ingen vikarer å sette inn akkurat nå, så et veldig dumt tidspunkt. de har ingen vikarer å sette inn om du går corona heller 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous 91 Skrevet 2. desember 2021 #65 Del Skrevet 2. desember 2021 Anonio skrev (1 minutt siden): Har noen sagt noe annet? De uvaksinerte får masse spalteplass, diskuterer (om enn med kilder som i mange tilfeller er helt på viddene), hyler og skriker. Det er ingen andre i Norges land som får så mye dekning som uvaksinerte og deres 'rettigheter'. Men hva du vil. Den vaksina er ikke god nok for å forebygge smitte. Ferdig diskutert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonio Skrevet 2. desember 2021 #66 Del Skrevet 2. desember 2021 Just now, Anonymous 91 said: Men hva du vil. Den vaksina er ikke god nok for å forebygge smitte. Ferdig diskutert. Det har heller ikke blitt kommunisert det siste året siden delta kom. Den forebygger innleggelser, det er hovedargumentet. Har du ikke lest nyheter på ett år? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. desember 2021 #67 Del Skrevet 2. desember 2021 (endret) SoftKitty skrev (17 timer siden): Du blir ikke syk av dose 1. Vet iallfall ikke om noen som ble det og omtrent alle jeg kjenner er vaksinert og har sagt det. jeg ble ikke syk av hverken dose 1, 2 eller 3. Ja har fått 3 dose Endret 2. desember 2021 av Maleficenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous 91 Skrevet 2. desember 2021 #68 Del Skrevet 2. desember 2021 (endret) Anonio skrev (3 minutter siden): Det har heller ikke blitt kommunisert det siste året siden delta kom. Den forebygger innleggelser, det er hovedargumentet. Har du ikke lest nyheter på ett år? Jeg har lest nok om corona og vaksinen. Å hadde du lest nyheter selv så ser du at flere vaksinerte er blitt syke av corona! Den forebygger ikke så mye som folk tror. Ferdig diskutert skrev jeg. Det vil si jeg ikke gidder å sitte her å diskutere vaksina med deg ! Endret 2. desember 2021 av Anonymous 91 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. desember 2021 #69 Del Skrevet 2. desember 2021 Anonymous 91 skrev (2 minutter siden): Jeg har lest nok om corona og vaksinen. Å hadde du lest nyheter selv så ser du at flere vaksinerte er blitt syke av corona! Den forebygger ikke så mye som folk tror. Ferdig diskutert skrev jeg. Det vil si jeg ikke gidder å sitte her å diskutere vaksina med deg ! har de blitt syke syke eller bare litt må holdeseghjemme syke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonio Skrevet 2. desember 2021 #70 Del Skrevet 2. desember 2021 Just now, Anonymous 91 said: Jeg har lest nok om corona og vaksinen. Å hadde du lest nyheter selv så ser du st flere vaksinerte er blitt syke av corona! Den forebygger ikke så mye som folk tror. Ok - la oss forholde oss til fakta. Nedenfor ser du insidenstall. Dvs. uvaksinerte blir smittet 4 ganger mer enn vaksinerte. Her ser du innleggelser i begge grupper, ser du hvordan innleggelser er langt høyere i yngre grupper, for et langt mindre antal mennesker, når de er uvaksinert? Argumentet det siste året er at vi skal unngå å overbelaste sykehus. Å frivillig si nei til vaksinen gjør nettopp det. Statistisk beskrevet nedenfor av FHI. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous 91 Skrevet 2. desember 2021 #71 Del Skrevet 2. desember 2021 Maleficenta skrev (Akkurat nå): har de blitt syke syke eller bare litt må holdeseghjemme syke? Det kan du lese om i avisen... står jo ofte flere innlagte pga corona, og da gjerne eldre. Og de er jo vaksinert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 2. desember 2021 #72 Del Skrevet 2. desember 2021 Tunique skrev (8 minutter siden): I mitt hjem er hele familien velkommen til jul. Jeg legger meg ikke opp i om de har tatt vaksinen eller om de er testet. Så lenge de er friske (normal allmenntilstand), så er dørene åpne. Og sånn skal det forbli☺ Vi er 14 stykker på julaften. Det blir koselig for barn og voksne. Sånn er det der vi skal også. Samme som når vi feirer bursdager. Vaksine er ikke et tema for det er opp til hver og en. Ingen kommer om de er veldig syke, det gjorde de aldri før korona heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. desember 2021 #73 Del Skrevet 2. desember 2021 Anonymous 91 skrev (2 minutter siden): Det kan du lese om i avisen... står jo ofte flere innlagte pga corona, og da gjerne eldre. Og de er jo vaksinert de er jo eldre og har nedsatt immunforsvar fra før og så har de vel funnet ut at to doser ikke er nok da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 2. desember 2021 #74 Del Skrevet 2. desember 2021 gira97 skrev (5 timer siden): fikk mld av søsteren min : Hei. Har du tatt vaksinen nå ? Du må gjøre det til jul. Ble litt satt ut av meldingen og svarte ikke. Skal vel ha noen juleselskaper . Men jeg vil ikke gjøre det nå i tillfelle jeg blir syk. .. Kan man blande seg sånn oppi andre private liv ? Jeg føler at hun alltid skal kritisere meg på noe vis. Har ikke så tett forhold egentlig og hun har besøkt meg en gang i min nye leilighet de 4 årene jeg har vært her. Er alltid på besøk hos andre venninner.... At du ikke alt har tatt vaksinen er fordummende nok i seg selv, og beslutningen baserer seg på feilinformasjon, annet enn vettløst er det ikke. Klart omgivelsene stiller et krav til deg om at du bør ta vaksinen, at du ikke har gjort det gjør deg jo til en større smitterisiko for andre, Hvorfor i all verden har du satt deg selv i en slik situasjon? Tør påstå at du ikke riktig forstår ditt eget og andres beste, at du har lagt mer i feilinformasjon enn anbefalingene som er helt tydelig på at du bør vaksinere deg. Ta til vettet, vaksinere deg snarest og ikke tenke så dumt som det du gjør nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous 91 Skrevet 2. desember 2021 #75 Del Skrevet 2. desember 2021 Maleficenta skrev (7 minutter siden): de er jo eldre og har nedsatt immunforsvar fra før og så har de vel funnet ut at to doser ikke er nok da. Det er alltid en unnskyldning for at de er smittet og er vaksinert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 2. desember 2021 #76 Del Skrevet 2. desember 2021 Hvis du skal møte henne tar du en negativ test og har grønt « pass», det er faktisk sikrere enn hennes vaksiner. Eller du kan bare la være og møte henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 2. desember 2021 #77 Del Skrevet 2. desember 2021 (endret) Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på korona-rommet, spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod. Endret 2. desember 2021 av Elaine Marley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg