AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 Kan jeg henge opp en liten adventstjerne hvis jeg bruker flere biter med klebemasse? Eller blir det for tungt? Tipper den veier 100 gram. Kan selvfølgelig kjøpe en krok men lurte på om det funker. For det skal jo kunne brukes til andre ting enn bare å henge opp plakater og bilder uten ramme? Anonymkode: 3e07d...2ca
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #2 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan jeg henge opp en liten adventstjerne hvis jeg bruker flere biter med klebemasse? Eller blir det for tungt? Tipper den veier 100 gram. Kan selvfølgelig kjøpe en krok men lurte på om det funker. For det skal jo kunne brukes til andre ting enn bare å henge opp plakater og bilder uten ramme? Anonymkode: 3e07d...2ca Er det sånn "lærertyggis" du mener? Det blir for tungt. Den klarer ikke holde på plass lampene i dukkehuset mitt en gang. Anonymkode: 56ac7...248
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #3 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan jeg henge opp en liten adventstjerne hvis jeg bruker flere biter med klebemasse? Eller blir det for tungt? Tipper den veier 100 gram. Kan selvfølgelig kjøpe en krok men lurte på om det funker. For det skal jo kunne brukes til andre ting enn bare å henge opp plakater og bilder uten ramme? Anonymkode: 3e07d...2ca Vel, på ett A3 ark (som er 2,4 gram) må man bruke 2-3 klumper med lærertyggis for at det skal henge godt. Meste jeg har hengt opp i klasserommet som hang sammen er 8 A3 ark som var limt sammen, var på grensen til hva lårertyggisen klarte å holde, og det er kun 19,2 gram, så en julestjerne på 100 gram blir altfor tungt. Hilsen lærer. Anonymkode: 564cf...ef0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå