AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 Tok en paracet (500mg) kl 11 idag og lurer på om det nå er farlig om jeg tar meg en øl? Burde jeg vente lenger med å drikke? Aner ikke hvor mange timer man må vente før paraceten er ute av kroppen.. noen som vet? Anonymkode: f5ab7...081
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #2 Skrevet 1. desember 2021 Hvorfor tror du at du må vente? Hvis du leser under interaksjoner på pakningsvedlegget så finner du ut hva du IKKE skal kombinere paracet med Anonymkode: 7f8ac...e46 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #3 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor tror du at du må vente? Hvis du leser under interaksjoner på pakningsvedlegget så finner du ut hva du IKKE skal kombinere paracet med Anonymkode: 7f8ac...e46 Ja jeg vet at man ikke skal blande smertestillende med alkohol. Men tenkte hvis paraceten snart er ute av kroppen om jeg da kan ta meg en øl etterpå. Vil jo ikke kombinere det. Ts Anonymkode: f5ab7...081
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #4 Skrevet 1. desember 2021 Det sies jo at du kan ta Paracet hver 4. time, så vil tro det er den tiden det tar å bryte det ned. Anonymkode: 69009...7b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå