AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 Jeg vet dette er skikkelig teit, men hvilken frisyre stiller dere opp med på kontroll? Nybarbert? Stusset? Ufrisert? Nyvokset? Full busk? Jeg er av den usikre typen og vil ikke gjøre "feil". Jeg barberer meg jevnlig, men det kan gå 2 uker mellom hver barbering. Føler det er for mye hår for å vise frem egentlig, men nybarbert føler jeg blir så... feil også? Hva er best hvis man må velge, nybarbert eller 2 ukers hår? Anonymkode: 2046f...982
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #2 Skrevet 1. desember 2021 Legen gir så blanke faen i om du er barbert eller ikke Anonymkode: 990f3...e22 17
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #3 Skrevet 1. desember 2021 Jag var nylig på GU, gikk for stusset. Anonymkode: c8e77...3d7
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #4 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Legen gir så blanke faen i om du er barbert eller ikke Anonymkode: 990f3...e22 Gjør de virkelig det da? Jeg tenker at personen kanskje gjør seg noen tanker jeg? Typ "stakkars mann som må forholde seg til den stikkete kråkebolla" eller "wow, her var det tett skog" eller "barberte virkelig pasienten seg for en gynekologisk undersøkelse??". Alt blir liksom galt. 🤣 Anonymkode: 2046f...982 7
GammelKaktus Skrevet 1. desember 2021 #5 Skrevet 1. desember 2021 Når jeg har hatt partner så har jeg som regel barbert men som singel så gir jeg faen. Fastlegen min driter i om jeg har fikset en frisyre der nede eller ei. Og jeg tviler på at hun husker underlivet mitt når jeg er ferdig og hun går viere til neste. 😄 Har aldri fikset meg for en legetime liksom. 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #6 Skrevet 1. desember 2021 Helt klart to ukers hår fremfor barbert! Det er innsiden gynekologen skal sjekke ikke utsiden! Nesten litt perverst å barbere seg for en Gynekolog time Anonymkode: d00e8...2aa 7
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #7 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Gjør de virkelig det da? Jeg tenker at personen kanskje gjør seg noen tanker jeg? Typ "stakkars mann som må forholde seg til den stikkete kråkebolla" eller "wow, her var det tett skog" eller "barberte virkelig pasienten seg for en gynekologisk undersøkelse??". Alt blir liksom galt. 🤣 Anonymkode: 2046f...982 Hvis du tenker det så er det deg det er noe galt med for å si det sånn Såklart tenker ingen sånn! Anonymkode: d00e8...2aa 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #8 Skrevet 1. desember 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Gjør de virkelig det da? Jeg tenker at personen kanskje gjør seg noen tanker jeg? Typ "stakkars mann som må forholde seg til den stikkete kråkebolla" eller "wow, her var det tett skog" eller "barberte virkelig pasienten seg for en gynekologisk undersøkelse??". Alt blir liksom galt. 🤣 Anonymkode: 2046f...982 Ja, de gjør virkelig det. Jeg er helt sikker på at leger bryr seg langt mindre om hvordan du velger å frisere deg enn å - se etter sykdom - gjennomføre undersøkelsene effektivt, skåsomt og profesjonelt - svare på eventuelle spørsmål - trygge deg i en situasjon som er helt ordinær og rutine for dem, litt sårbar for mange pasienter Anonymkode: 990f3...e22 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #9 Skrevet 1. desember 2021 Stusser litt i kantene og sånt, men det gjør jeg til vanlig også. For svært mange i min aldersgruppe er det nesten perverst å stille med "barnetiss" på en middelaldrende kropp. Anonymkode: 1c46d...0dc 5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #10 Skrevet 1. desember 2021 Les denne, ts, så får du legens synspunkt: https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/harfint-eller-harlost/o/5-95-168312 Anonymkode: 2da70...743 5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #11 Skrevet 1. desember 2021 Er alltid nyglattbarbert før GU. Det er det jeg føler meg mest vel med. Anonymkode: 8b583...ee9
Floater Skrevet 1. desember 2021 #12 Skrevet 1. desember 2021 En gynekolog ser 20 høner om dagen ihvertfall. Om den er barbert eller ikke er likgyldig, så lenge den er ren 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #13 Skrevet 1. desember 2021 Jeg stiller nydusjet. Jeg har ofte full busk, noen perioder har jeg vokset bikinilinjen og litt lenger over og innover. Ville vært ukomfortabel med å stille mer frisert enn det eller helt glatt. Tenker at gynekologer ser det meste. Det viktigste er god intimhygiene på forhånd. Det er gynekologens oppgave å være profesjonell og gjøre deg trygg. De vet også at intimfrisyre er en smakssak. Anbefaler ikke orgasme dagen før eller samme dag før undersøkelse. Det viktigste er at du får en god og grundig undersøkelse med korrekte resultater og oppfølging, som ved enhver undersøkelse/utredning av lege. Anonymkode: e0749...db3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #14 Skrevet 1. desember 2021 Så lenge du er ren så driter leger og gynekologer i om du har noe så naturlig som hår der nede. Jeg har vært alt fra glattbarbert til å ha full busk, bryr meg ikke. Anonymkode: 42cc5...712 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #15 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Stusser litt i kantene og sånt, men det gjør jeg til vanlig også. For svært mange i min aldersgruppe er det nesten perverst å stille med "barnetiss" på en middelaldrende kropp. Anonymkode: 1c46d...0dc Slutt å kalle barberte underliv for «barnetiss» er du snill. For en ekkel tankegang. Anonymkode: 42cc5...712 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #16 Skrevet 2. desember 2021 Jeg har gjerne hatt 3dagers. Da virker det som jeg er noe care, og ikke stresset med å forberede meg, samtidig som det er velstelt. Anonymkode: d8fb5...46a 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #17 Skrevet 2. desember 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Anbefaler ikke orgasme dagen før eller samme dag før undersøkelse. Hm, har lest at de anbefaler det fordi da er man mindre tørr. Anonymkode: 5bd72...84d
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #18 Skrevet 2. desember 2021 Behåringen er en del av undersøkelsen, da den kan fortelle noe om hormonnivå. Så møt opp naturlig..... Anonymkode: 0307e...19e 2
Miranda Bailey Skrevet 2. desember 2021 #19 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Stusser litt i kantene og sånt, men det gjør jeg til vanlig også. For svært mange i min aldersgruppe er det nesten perverst å stille med "barnetiss" på en middelaldrende kropp. Anonymkode: 1c46d...0dc Å bruke anførselstegn gjør ikke setningen din noe mindre ekkel eller fornærmende. Hårvekst er ikke det som avgjør om man er voksen eller ei.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #20 Skrevet 4. desember 2021 Jobber på et legesenter med gynekolog og er med på undersøkelser flere ganger i uken. Jeg kan ikke gjengi frisyren til til pasientene på slutten av dagen. Vi gjør den jobben vi skal gjøre, og tenker ikke mer over frisyren nede enn frisyren oppe. når det er sagt, så gjør jeg meg samme vurderingen selv før jeg skal til gynekolog 😅 Anonymkode: 70072...351
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå