RealistiskDot Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 (endret) Gjennom menneskets historie har polygami vært utbredt, hvor rike mektige menn har hatt flere koner. Menn som har vært lavere på rangsstigen fikk enten ikke formert seg, eller de ble krigere som ble sendt ut for å erobre land og kvinner. Feminismen samt prevensjon har lurt kvinner til å tro at de kan ligge rundt uten noen konsekvenser, selv om dette statistisk sett viser at dess flere seksualpartnere en kvinne har, dess mindre mulighet har hun til å parbinde seg til en mann og holde et stabilt familieforhold. Dating sider, Tinder og andre har gitt et statistisk godt innblikk i kvinner og menns seksualitet. Kvinner finner at 80% av menn er under gjennomsnittlig seksuelt attraktive. Alle kvinner går etter topp 5% av menn. Med kvinners frigjorte seksualitet kan selv kvinner som er langt nede på rangsstigen kunne få seg med en av de mest attraktive mennene, om han har behov for å få seg. Disse mindre attraktive kvinnene vil da få ett skrudd selvbilde hvor de faktisk tror at de kan få seg en slik mann for et langsiktig forhold; så de vil da avvise menn som faktisk er på deres faktiske nivå. Rundt 10% av menn har sex med 95% av kvinner, de siste 5 er for lavt ned. Historisk sett så har kvinner heller ville dele på en mann med makt og ressurser enn en gjennomsnittlig mann. Med religion og behovet for stabile samfunn i vesten ble monogami innført, noe som førte til mindre behov for erobringskriger, samt horder av enslige menn som laget trøbbel. Feminismen har igjen gjort at kvinner kan gå tilbake til urinstinktet om å velge den beste mannen. (Vi har sett dette også i moderne tid hvor direktører, politikere osv har vært gift, men har hatt elskerinner på siden, ofte med konens fulle viten). Forskjellen er at i dag er kvinner så seksuelt frigjort, at selv de mest attraktive mennene vil ikke ha behov for å slå seg til ro med en eller flere damer for å sikre seg tilgang på sex. Det flommer over av attraktive ungjenter på 18-19 som horer seg ut som "sugar babies". Endret 1. desember 2021 av RealistiskDot 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #2 Skrevet 1. desember 2021 Hva er poenget ditt? At alt var bedre før, da kvinner måtte velge partnere basert på overlevelseskriterier? Hvor relevant er det for dagens samfunn? Anonymkode: 9abba...389 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #3 Skrevet 1. desember 2021 Ok. Hadet og god natt. Anonymkode: d5af5...2d9 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #4 Skrevet 1. desember 2021 Hva er dette tullet?! Sånn seriøst, hva er det dere vil med å skrive disse innleggene? Bygger dere opp til en slags kjønnskrig eller hva skjer? Dette er jo på alle mulige forum. Anonymkode: 23c48...3ea 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #6 Skrevet 2. desember 2021 Og hva er poenget ditt egentlig..? Anonymkode: 66dab...28e 1
TheHairyToothfairy Skrevet 2. desember 2021 #7 Skrevet 2. desember 2021 tinder gir godt innblikk, altså. jojomen.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #8 Skrevet 2. desember 2021 Vel, rundt 80% av alle menn bor sammen med noen fra de er rundt 40 år til de blir gamle. Dette viser tall fra SSB. Hvor har du dine tall fra, Ts? https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/flere-bor-alene Anonymkode: 14d92...7de 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #9 Skrevet 2. desember 2021 Kanskje vi burde håpe på en ny verdenskrig, så vi blir kvitt overskuddet av unge menn?🙄🏳 Eller bare la utviklingen gå sin gang, så mister vi de til selvmord istedet. Huff, deprimerende syn på menneskers verdi. Det er forresten tåpelig å anta at alle flerkoner historisk har ønsket å være det. Mange av de har nok vært solgt av familien sin, ikke hatt stort valg. Det har jo ofte vært tilfellet generelt. I dag er det nok en liten andel som ønsker polygami, absolutt ikke flertallet. Og slett ikke alle elskerinner er fornøyde med å være det, mange av de vil egentlig ha mannen for seg selv. Anonymkode: d70a4...3fa
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #10 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kanskje vi burde håpe på en ny verdenskrig, så vi blir kvitt overskuddet av unge menn?🙄🏳 Eller bare la utviklingen gå sin gang, så mister vi de til selvmord istedet. Huff, deprimerende syn på menneskers verdi. Det er forresten tåpelig å anta at alle flerkoner historisk har ønsket å være det. Mange av de har nok vært solgt av familien sin, ikke hatt stort valg. Det har jo ofte vært tilfellet generelt. I dag er det nok en liten andel som ønsker polygami, absolutt ikke flertallet. Og slett ikke alle elskerinner er fornøyde med å være det, mange av de vil egentlig ha mannen for seg selv. Anonymkode: d70a4...3fa Men vil kvinner ha menn som ingen andre kvinner vil ha? Nei. Anonymkode: 753dc...b19
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #11 Skrevet 2. desember 2021 Nå er nå faktisk vi kvinner så ulike at mine topp 5% jeg kunne være troende å ha sex med ikke er de samme topp 5% for andre kvinner. Ja det finnes menn som er så sjarmerende og flinke til å prate for seg at mange kvinner blir sjarmert, men de fleste slike slår seg etterhvert til ro med en kvinne de også. Jeg har hatt flere i min krets. De er nå gift og har barn. De er ikke blant de menn jeg vet er utro. Mest utro mann jeg kjenner til er svært tykk, og betaler for det i utlandet. De fleste menn i forhold jeg kjenner til er helt vanlige menn, og det er kjærlighetsforhold. Ikke noe andrevalg, men akkurat den mannen de ulike kvinner falt for, og elsker. Det er et stort hull i teoriene slike som deg fremmer ts, og det er følelser. De fleste av oss kvinner søker mann hvor det oppstår gjensidige følelser. Gjør det det bryr vi oss ikke om mannen er her eller der på en slik teoretisk skala. Han er nr 1 for oss. Anonymkode: 4754f...6e9 2
ClausSaus Skrevet 2. desember 2021 #12 Skrevet 2. desember 2021 (endret) RealistiskDot skrev (23 timer siden): Gjennom menneskets historie har polygami vært utbredt, hvor rike mektige menn har hatt flere koner. Menn som har vært lavere på rangsstigen fikk enten ikke formert seg, eller de ble krigere som ble sendt ut for å erobre land og kvinner. Feminismen samt prevensjon har lurt kvinner til å tro at de kan ligge rundt uten noen konsekvenser, selv om dette statistisk sett viser at dess flere seksualpartnere en kvinne har, dess mindre mulighet har hun til å parbinde seg til en mann og holde et stabilt familieforhold. Dating sider, Tinder og andre har gitt et statistisk godt innblikk i kvinner og menns seksualitet. Kvinner finner at 80% av menn er under gjennomsnittlig seksuelt attraktive. Alle kvinner går etter topp 5% av menn. Med kvinners frigjorte seksualitet kan selv kvinner som er langt nede på rangsstigen kunne få seg med en av de mest attraktive mennene, om han har behov for å få seg. Disse mindre attraktive kvinnene vil da få ett skrudd selvbilde hvor de faktisk tror at de kan få seg en slik mann for et langsiktig forhold; så de vil da avvise menn som faktisk er på deres faktiske nivå. Rundt 10% av menn har sex med 95% av kvinner, de siste 5 er for lavt ned. Historisk sett så har kvinner heller ville dele på en mann med makt og ressurser enn en gjennomsnittlig mann. Med religion og behovet for stabile samfunn i vesten ble monogami innført, noe som førte til mindre behov for erobringskriger, samt horder av enslige menn som laget trøbbel. Feminismen har igjen gjort at kvinner kan gå tilbake til urinstinktet om å velge den beste mannen. (Vi har sett dette også i moderne tid hvor direktører, politikere osv har vært gift, men har hatt elskerinner på siden, ofte med konens fulle viten). Forskjellen er at i dag er kvinner så seksuelt frigjort, at selv de mest attraktive mennene vil ikke ha behov for å slå seg til ro med en eller flere damer for å sikre seg tilgang på sex. Det flommer over av attraktive ungjenter på 18-19 som horer seg ut som "sugar babies". Jeg ser faktisk ikke bort ifra at polygami sakte men sikkert vil dukker opp igjen som et ikke (lenger) uvanlig fenomen. Og nei: Da snakker vi kun om at flere kvinner deler på en svært attraktiv mann. Det er ikke gjennomsnittsmannen vi snakker om nå, for de av dere som må ha alt inn med teskje. Men det er absolutt mulig at vi i fremtiden vil se damer som har fått realismen knullet ut av preferansene sine av menn hun ikke hadde sjanse på i 20-årene, og som i 30-årene ikke klarer å justere seg ned til å være fornøyd med en mann på sitt eget nivå, rett og slett godta å dele på en fyr som ihvertfall stort sett lever opp til forventningene hennes. Jeg vil faktisk tro at dette blir et fenomen å snakke om innen 10-15 år her til lands. Endret 2. desember 2021 av ClausSaus
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #13 Skrevet 2. desember 2021 ClausSaus skrev (25 minutter siden): Jeg ser faktisk ikke bort ifra at polygami sakte men sikkert vil dukker opp igjen som et ikke (lenger) uvanlig fenomen. Og nei: Da snakker vi kun om at flere kvinner deler på en svært attraktiv mann. Det er ikke gjennomsnittsmannen vi snakker om nå, for de av dere som må ha alt inn med teskje. Men det er absolutt mulig at vi i fremtiden vil se damer som har fått realismen knullet ut av preferansene sine av menn hun ikke hadde sjanse på i 20-årene, og som i 30-årene ikke klarer å justere seg ned til å være fornøyd med en mann på sitt eget nivå, rett og slett godta å dele på en fyr som ihvertfall stort sett lever opp til forventningene hennes. Jeg vil faktisk tro at dette blir et fenomen å snakke om innen 10-15 år her til lands. Den som er urealistisk her er vel deg 😂😂😂 Anonymkode: 0d126...a76
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #14 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men vil kvinner ha menn som ingen andre kvinner vil ha? Nei. Anonymkode: 753dc...b19 jeg ville det. fant en via gaming,... aldri hatt kjærest bor fortsatt hjemme,.... har angst,... men han er snill, har god humor, har jobb, har empati, snakker om følelser, ønsker å bruke tid med meg,... er så glad for at jeg har funent denne "raringen", og for at jeg kan kalle han for min. vi er nå forlovet og han skal flytte inn med meg over nyttår.... Anonymkode: f5c2b...3f0 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #15 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men vil kvinner ha menn som ingen andre kvinner vil ha? Nei. Anonymkode: 753dc...b19 Det finnes noen menn som ingen kvinner vil ha, ja. Akkurat som det finnes noen kvinner som ingen menn vil ha. Anonymkode: d70a4...3fa 1
Gjest Alterego666 Skrevet 2. desember 2021 #16 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nå er nå faktisk vi kvinner så ulike at mine topp 5% jeg kunne være troende å ha sex med ikke er de samme topp 5% for andre kvinner. ….og det er akkurat denne sannheten som blåser hele markedsverdi-teorien til himmels.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #17 Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nå er nå faktisk vi kvinner så ulike at mine topp 5% jeg kunne være troende å ha sex med ikke er de samme topp 5% for andre kvinner. Rart hvordan det er samme type menn som lykkes på tinder da Anonymkode: 753dc...b19 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #18 Skrevet 2. desember 2021 Og hvorfor skjønner ikke disse mennene at hvis de er noen som ingen vil ha, så kan det veldig fort ha noe å gjøre med deres innstilling, og deres adferd. Og at de selv går etter 1% av damene, og hvis første dame ikke vil ha de, ja da er det INGEN som vil ha de og fult ramaskrik.. Anonymkode: 8672c...544 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #19 Skrevet 2. desember 2021 Ta det fra en gjennomsnittlig attraktiv mann som har aldri har hatt vansker med å få seg dame: Av strategiene «skrive essay om hvordan frie kvinner tar valg som ikke gagner meg» og «fuck it, det eneste jeg kan gjøre for å øke mine sjanser er å være ålreit og sjarmerende», så bør du definitivt velge sistnevnte. Anonymkode: 3d0ab...9b8 1
ClausSaus Skrevet 2. desember 2021 #20 Skrevet 2. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Ta det fra en gjennomsnittlig attraktiv mann som har aldri har hatt vansker med å få seg dame: Av strategiene «skrive essay om hvordan frie kvinner tar valg som ikke gagner meg» og «fuck it, det eneste jeg kan gjøre for å øke mine sjanser er å være ålreit og sjarmerende», så bør du definitivt velge sistnevnte ikke velge noen av dem. Anonymkode: 3d0ab...9b8 Rettet det for deg. 🙂 Det du definitivt bør gjøre er rett og slett å jobbe for å bli den beste versjonen av deg selv – for din egen del, ikke for kvinners. Så ordner det seg selv. … du vet, slik vi som skriver essay om hvordan frie kvinner tar valg som ikke gagner menn flest anbefaler at menn flest bør gjøre. Endret 2. desember 2021 av ClausSaus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå