AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 Jeg fikk i dag en skremmende telefon. En kvinne sier at hun er programmerer/hacker og at jeg skal holde meg unna en venn og hun begynte å spørre en hel masse spørsmål om meg og han. Er dette noe jeg kan anmelde eller blir det for søkt? Det er ikke noe mellom meg og denne vennen, men de har tydeligvis noe på gang. Jeg tolket det som en trussel om å bli hacket. Og hva gjør jeg i forhold til han? Jeg er veldig skuffet over at han har gitt såpass med informasjon om meg til en så ustabil kvinne. Anonymkode: 97581...35f
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #2 Skrevet 1. desember 2021 Hun kommer sikkert til å si til ham at det er du som er gæærn. Vis ham anropet på din telefon og fortell, men om han tror deg er jo en annen sak. Anonymkode: 721d8...600 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #3 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Og hva gjør jeg i forhold til han? Jeg er veldig skuffet over at han har gitt såpass med informasjon om meg til en så ustabil kvinne. Anonymkode: 97581...35f Jeg hadde holdt meg unna han, og anmeldt forholdet til politiet. Anonymkode: d89cb...38e 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #4 Skrevet 1. desember 2021 Hadde rygget unna begge to. Anonymkode: be580...8ea 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #5 Skrevet 1. desember 2021 Er du sikker på at det hun visste om deg kommer fra han? Er det noe av det hun sa som hun kan finne ut selv via Google, falsk følger på Instagram, eller ved å snoke på profilen din eller i meldinger du har hatt med han eller andre? Er det noe en bekjent av deg kan ha sagt til henne? Hun høres bare veldig barnslig ut Hadde spurt han fyren om hva i all verden som var greia og gjort han obs på at hun er mentalt ustabil. Hadde også anmeldt henne for trusler av rent prinsipp Anonymkode: 45cad...c91 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #6 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er du sikker på at det hun visste om deg kommer fra han? Er det noe av det hun sa som hun kan finne ut selv via Google, falsk følger på Instagram, eller ved å snoke på profilen din eller i meldinger du har hatt med han eller andre? Er det noe en bekjent av deg kan ha sagt til henne? Hun høres bare veldig barnslig ut Hadde spurt han fyren om hva i all verden som var greia og gjort han obs på at hun er mentalt ustabil. Hadde også anmeldt henne for trusler av rent prinsipp Anonymkode: 45cad...c91 Jeg gidder ikke å si noe til han, at han i det hele tatt dealer med slike kvinner! Jeg vil ikke ha noe med han å gjøre nå. Hun virket helt syk. Vurderer å snakke med politiet i morgen ja. Anonymkode: 97581...35f 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #7 Skrevet 1. desember 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg gidder ikke å si noe til han, at han i det hele tatt dealer med slike kvinner! Jeg vil ikke ha noe med han å gjøre nå. Hun virket helt syk. Vurderer å snakke med politiet i morgen ja. Anonymkode: 97581...35f Det er ikke sikkert han er klar over hvor sprø hun er. Mange kvinner klarer å spille sunne, normale, bra damer for en periode, selv om de er splitter pine gale bak kulissene. Er dette en god venn av deg som du setter pris på? I såfall ville jeg ha fortalt ham kort og konsist, uten drama. Og jeg ville absolutt ha politianmeldt det dersom hun faktisk truet med å hacke deg. Det er jo helt sykt.. Anonymkode: 4bd52...138 7
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #9 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er ikke sikkert han er klar over hvor sprø hun er. Mange kvinner klarer å spille sunne, normale, bra damer for en periode, selv om de er splitter pine gale bak kulissene. Er dette en god venn av deg som du setter pris på? I såfall ville jeg ha fortalt ham kort og konsist, uten drama. Og jeg ville absolutt ha politianmeldt det dersom hun faktisk truet med å hacke deg. Det er jo helt sykt.. Anonymkode: 4bd52...138 Han har vært ett av de menneskene jeg setter høyest i livet mitt. Faen Ass, for en idiot. Jeg blir jo reddfor hva hun kan gjøre? Vurderer å ringe en datakyndig venn som kan hjelpe meg med beskyttelse. Anonymkode: 97581...35f 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #10 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Vurderer å ringe en datakyndig venn som kan hjelpe meg med beskyttelse. Anonymkode: 97581...35f Gjør det. Anonymkode: a2665...260
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #11 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg fikk i dag en skremmende telefon. En kvinne sier at hun er programmerer/hacker og at jeg skal holde meg unna en venn og hun begynte å spørre en hel masse spørsmål om meg og han. Er dette noe jeg kan anmelde eller blir det for søkt? Det er ikke noe mellom meg og denne vennen, men de har tydeligvis noe på gang. Jeg tolket det som en trussel om å bli hacket. Og hva gjør jeg i forhold til han? Jeg er veldig skuffet over at han har gitt såpass med informasjon om meg til en så ustabil kvinne. Anonymkode: 97581...35f Han trenger jo ikke å ha gitt denne infoen til kvinnen, for alt du vet, vet ikke han heller at hun er loco. Kanskje hun har lest meldinger mellom dere, og antatt? Anonymkode: 36343...60d
Cuntzilla Skrevet 1. desember 2021 #12 Skrevet 1. desember 2021 Dersom det er en person du setter høyt, så må du jo SELVSAGT si det til han! Hallo. Jeg hadde vurdert å anmelde det bare fordi man ikke skal drive på sånn, men hadde pratet med vennen min først og spurt hva han tenkte. Dersom hun hadde hacket meg, så hadde jeg definitivt anmeldt med en eneste gang. Og ring den datakyndige vennen din. Godt mulig hun bullshitter litt med de hacker-egenskapene sine, og at du bare trenger en enkel beskyttelse og å ikke klikke på noen lenker du får tilsendt, så er du i mål liksom. 5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #13 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han har vært ett av de menneskene jeg setter høyest i livet mitt. Faen Ass, for en idiot. Jeg blir jo reddfor hva hun kan gjøre? Vurderer å ringe en datakyndig venn som kan hjelpe meg med beskyttelse. Anonymkode: 97581...35f Kun kan garantert ikke gjøre en dritt. Bare ikke trykk på noen shady linker og bytt passordene dine til noe som ikke andre kan gjette seg frem til så er du safe Anonymkode: 45cad...c91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå