Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk plutselig melding om at jeg må sende 5 meldekort som starter fra august i år til november. Jeg var sykemeldt til november og da fikk jeg sykepenger av stønad. Hvorfor må jeg ettersende meldekort egentlig? skjønner ikke dette. Går nå på AAP.

Anonymkode: 6e328...689

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk plutselig melding om at jeg må sende 5 meldekort som starter fra august i år til november. Jeg var sykemeldt til november og da fikk jeg sykepenger av stønad. Hvorfor må jeg ettersende meldekort egentlig? skjønner ikke dette. Går nå på AAP.

trenger hjelp! skal jeg sende alle de meldekortene eller skal jeg bare se bort i fra det? skjønner ingenting jeg

Skrevet

Har du lest hele vedtaket ditt? Det fremkommer gjerne hva som skal skje mtp meldekort der. Samt for hvilken periode aap vedtaket gjelder

Anonymkode: b1e76...acf

Skrevet

Når du har fått beskjed om å sende det inn så sender du det inn. Kjære vene. Spør nav om noe er uklart. 

Anonymkode: f3d67...b97

Skrevet

Om ikke du får opp alle meldekortene til innsending på din side når du logger inn på nav, så er det greit at du tar kontakt med veilederen din via dialogen du finner der. Da kan du spørre om hjelp til å få levert de tidligste meldekortene. Da jeg fikk søkte om AAP for noen år siden fylte veilederen min ut de første og jeg det siste (og så klart videre). 

Det er alltid greit å legge inn et spørsmål i dialogen der, da er det enkelt å få svar og det viser når du tok kontakt for å få hjelp.

Anonymkode: 7111a...09e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...