Gå til innhold

Litt sjokkert over funn på soverommet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg ryddet på soverommet i går fant jeg gjemt en diger plastpenis. Veldig overrasket, og egentlig synes jeg det er litt spennende at samboer har slike hemmeligheter for meg. Hvordan tolker dere menn dette? Kan han ha et ønske om å ha sex med en mann? Jeg synes uansett bare dette er spennende🤭

Anonymkode: ff5db...894

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om ikke et ønske, så hvertfall kanskje en fantasi. Jeg har selv vurdert å kjøpe en dildo for å ta fantasien om å suge en kuk ett hakk videre, og kanskje også teste analsex. Og da tenkt at jeg vil holde dildoen skjult for samboer. 

Anonymkode: b22ee...4d1

Skrevet

Store plastpeniser kan jo være rene drapsvåpen.

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg anskaffet meg en pansertruse.

Skrevet

Man trenger ikke ha lyst å ha sex med en mann, bare fordi man har leker. 

Snakk sammen. 

• Liker 7
Skrevet

Kan være noe han har planlagt å bruke med deg, kan være noe han har fått i tullegave, kan være, kan være.

Anonymkode: 58e8d...2a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan være noe han har planlagt å bruke med deg, kan være noe han har fått i tullegave, kan være, kan være.

Anonymkode: 58e8d...2a2

Eller tidligere dame sin for den saks skyld. 

Anonymkode: b7a41...ebf

• Liker 1
Skrevet

Jeg er mann og har dildo.

Bruker den på damene jeg knuller. Helt topp hvis jeg kommer før dama. Da kan jeg bruke den på henne frem til kuken er stiv nok til runde #2.

Anonymkode: 5e498...f93

• Liker 4
Skrevet

Hat han bodd i samme hus/leilighet med tidligere kjæreste? I såfall ville jeg først og fremst antatt at den tilhørte dem. Deretter ville jeg nok tenkt at han hadde fått den i gave eller ønsket å bruke den på deg, uten å helt vite hvordan foreslå det kanskje. Deretter ville jeg tenkt at han likte å leke seg på egenhånd - uten at det er det samme som å anta at han ønsker å ligge med en mann. Det er to vidt forskjellige ting. Nå hadde jeg blitt tent av tanken på samboeren min med en mann, men helst at han skulle ta en annen 🤭

Anonymkode: 44636...8c7

Skrevet

Var kanskje tenkt til deg som Julegave, men nå har du allerede røpet den.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Da jeg ryddet på soverommet i går fant jeg gjemt en diger plastpenis. Veldig overrasket, og egentlig synes jeg det er litt spennende at samboer har slike hemmeligheter for meg. Hvordan tolker dere menn dette? Kan han ha et ønske om å ha sex med en mann? Jeg synes uansett bare dette er spennende🤭

Ønsker du at han skal ha sex med enn mann? 

Tror nok heller det handler om at han vil se deg ta i mot en skikkelig rugg, kanskje han opplever at hans egen (lille) rakker er litt utilstrekkelig?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har vært sammen med samme mann i veldig mange år. Har hatt veldig god sex hele veien, men ganske «vanlig» om du skjønner. Etter hvert begynte vi å snakke sammen mer om fantasier osv., og jeg fant ut at han likte anale leketøy. Kanskje kan mannen din f.eks like en buttplug mens du suger ham? Jeg vet ikke om mannen min ønsker å ha sex med en annen mann, men han synes i alle fall det er deilig med en finger/buttplug, og jeg har også prøvd å bruke strap-on på ham et par ganger. Tror det handler mer om at han både liker å dominere og bli dominert, enn legning. Han sier at han ikke bryr seg om  at det er tabu, og mener at man ikke skal begrense seg når det er digg og ikke skader noen 😊

Anonymkode: e7a39...aa9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Om ikke et ønske, så hvertfall kanskje en fantasi. Jeg har selv vurdert å kjøpe en dildo for å ta fantasien om å suge en kuk ett hakk videre, og kanskje også teste analsex. Og da tenkt at jeg vil holde dildoen skjult for samboer. 

Anonymkode: b22ee...4d1

Hvorfor vil du holde det skjult? Skjønner ikke hvorfor ikke folk snakker sammen. Hvorfor har dere partnere dere ikke kan snakke med sex om? 

Anonymkode: e7a39...aa9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...