Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt Botox litt av og på i 10 år. Har gått til samme salong hele veien, men nå gikk jeg til en annen, anerkjent salong pga beliggenhet og tilgjengelighet. 

Behandleren der stakk meg steder jeg ikke har blitt stukket på før, bla flere stikk i øyenbrynene. 

Var på kontroll etter 14 dager og øyenbrynene hadde fått en del løft, som hun ville senke. Med det resultat at hele ansiktet mer eller mindre klappet sammen….Jeg fikk heng over øyelokkene og litt neandertal-look i øyenbrynene, jeg ser rett og slett olm ut. 
Jeg klaget, og hun satte mer Botox for å heve øyenbrynene igjen, jeg synes helt ærlig at det ikke hjalp noe særlig. 

Første dosen ble satt i midten av oktober. Nå begynner resten å forsvinne, men jeg har fremdeles hengende øyelokk. 

Jeg kjenner jeg er usikker på om jeg skal klage en gang til, eller rett og slett oppsøke min «gamle» salong igjen? 

Sånne «der lærte du deg å aldri mer bruke sånt» kommentarer kan dere spare dere for. 

Anonymkode: ec481...4df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klag på den behandlingen, krev tilbakebetalt. Du har blitt overbehandlet, noe en anerkjent salong burde vite at ville få de konsekvensene du fikk. 

Anonymkode: 90c9c...9a2

• Liker 1
Skrevet

Krev refusjon og gå til en bedre behandler.. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...