AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #21 Del Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvordan klarer dere en arbeidsdag uten snus? Jeg skal starte som vikar i en barnehage og jeg klør i tennene etter to timer uten snus. Snuser dere i pausen? Har ikke sett noen andre ansatte gjøre det så ble litt i tvil på om det er lov i det hele tatt… Anonymkode: f78fc...dc6 Det er ikke lov å snuse/røyke i barnehagen. De fleste barnehager har, etter at denne loven kom, valgt å innføre tobakksforbud i hele arbeidstiden, slik at man heller ikke kan gå ut for å snuse/røyke. Om de kan nekte deg å gå ut i en evt. ubetalt pause er jeg usikker på. https://lovdata.no/lov/1973-03-09-14/§26 Anonymkode: 19a02...ae0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #22 Del Skrevet 1. desember 2021 Snus i vei i pausen og når du ikke er rundt barna! Du har min velsignelse. Må jo få ha noen gleder i arbeidstiden. Jeg er bare takknemlig noen ønsker å jobbe i barnehage. Mvh Småbarnsmor som ikke snuser selv Anonymkode: 15329...8ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #23 Del Skrevet 1. desember 2021 Vi har det i pausen på pauserommet 😊 Vi er vel 3 av 12 ansatte som snuser pluss noen vikarer av og til. Aldri vært noen kommentarer på dette Anonymkode: f1b98...74d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #24 Del Skrevet 1. desember 2021 Vi har større problemer i samfunnet enn at folk snuser i lunsjen sin. Anonymkode: 3b683...210 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #25 Del Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvordan klarer dere en arbeidsdag uten snus? Jeg skal starte som vikar i en barnehage og jeg klør i tennene etter to timer uten snus. Snuser dere i pausen? Har ikke sett noen andre ansatte gjøre det så ble litt i tvil på om det er lov i det hele tatt… Anonymkode: f78fc...dc6 Har snusen nede ganske langt bake. Mange som snuser på jobb hos oss. Bare ta den ut ved henting/levering. Anonymkode: c9520...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #26 Del Skrevet 1. desember 2021 Hadde ikke brydd meg om barnehageansatten snuser porsjonsnus på jobb foran barna, så lenge snusen kastes i en søppelbøtte som er utilgjengelig for barna. Anonymkode: 157d4...a26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rampenissen72 Skrevet 1. desember 2021 #27 Del Skrevet 1. desember 2021 Har sett en eller to på bhg vår som snuser i arbeidstiden. Bryr meg ikke whatsoever. Disse menneskene gidder tørke snørr, skifte bleie, leke, trøsta barna våre hver dag. De kan snuse så mye de vil for min del Barna ser da folk snuse på fritiden, tror ikke de får varige mén av å se det i bhg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rampenissen72 Skrevet 1. desember 2021 #28 Del Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde ikke brydd meg om barnehageansatten snuser porsjonsnus på jobb foran barna, så lenge snusen kastes i en søppelbøtte som er utilgjengelig for barna. Anonymkode: 157d4...a26 Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 1. desember 2021 #29 Del Skrevet 1. desember 2021 Milky skrev (38 minutter siden): Det er ikke lov men snusere gjør det uansett.. de tror at ingen ser det, men alle ser det. Så er ikke noe vits i å prøve å skjule det Nei, alle ser det ikke. Jeg snuser på jobb. Ingen av kollegaene mine visste det, før jeg fortalte det selv. Snusposen er så smal og liten, at man kan ikke se den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #30 Del Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du ikke betalt pause, dvs. at du må være på arbeidsplassen og tilgjengelig i pausen? 🤔 Snus hører ikke hjemme i en barnehage i det hele tatt. Anonymkode: 8f984...fc0 Nei jeg har ikke betalt lunsj så jeg kan gå meg en tur i pausen. Dessuten så oppbevarer jeg det i låst garderobeskap i personalgarderoben, så det er aldri der barna er. Anonymkode: 3519d...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå