Lilletrille79 Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 Rampenissen har flyttet inn her i år til ei frøken på 9 år. Hun er jo litt stor men hun synes det er gøy uansett. Tror nok hun skjønner at det er jeg som setter den opp, men det gjør ingenting. Noen forslag til rampestreker for litt større barn? I dag hadde rampenissen gjort melken om til sjokomelk🤪
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #2 Skrevet 1. desember 2021 Det er flere facebookgrupper med tips til rampenissen. Prøv en av dem 😊 Anonymkode: 034a6...6c9
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #3 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er flere facebookgrupper med tips til rampenissen. Prøv en av dem 😊 Anonymkode: 034a6...6c9 Hva med oss som ikke er på fb? Anonymkode: de2f3...e81
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #4 Skrevet 1. desember 2021 Større barn har sluttet å tro på nissen for flere år siden. Anonymkode: 27355...ba0
Lilletrille79 Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er flere facebookgrupper med tips til rampenissen. Prøv en av dem 😊 Anonymkode: 034a6...6c9 Ja har sett litt på nett og facebook men de er litt brukt opp synes jeg. Skulle gjerne hatt noen nye.
Lilletrille79 Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Større barn har sluttet å tro på nissen for flere år siden. Anonymkode: 27355...ba0 Ja men dette handler jo ikke om å tro på nissen men om å oppleve noe gøy hver morgen. Noe å glede seg til. Uansett så skriver jeg jo at hun nok vet at det er meg. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #7 Skrevet 1. desember 2021 Haha 10-åringen min ville også ha rampenisse. Jeg prøvde meg på at han sikkert reiste til noen mindre barn i stedet for å komme hit i år, men den gikk ikke. Det fantes jo mange rampenisser, så det var ikke noe problem. Jeg er litt blank selv, føler alt er brukt opp tidligere år. Må vel bare gjenbruke en del. I dag lå han døddrukken på gulvet med en vodkaflaske i armene. 😛 Anonymkode: e74cf...1f4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #8 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hva med oss som ikke er på fb? Anonymkode: de2f3...e81 Da kan de som har Facebook glede seg over tipset, og de som ikke har Facebook ignorere det. Anonymkode: 034a6...6c9
Arkana Skrevet 1. desember 2021 #9 Skrevet 1. desember 2021 Noen av rampestrekene som har vært i bruk hos oss: - nissen henger på kalenderen, har stjålet dagens kalendergave og gjemt den et sted i huset - nissen har drysset mel på kjøkkenbenken og laget melengler - nissen sitter på komfyren og har et lite fat med bittesmå pannekaker, ved siden av seg har han stekepanne (med et par pannekaker i) og stekespade samt en veltet bolle med rester av pannekakerøre, et eggeskal og litt melsøl - nissen har hatt teselskap med dukker og bamser under spisebordet - nissen sitter fast i mobiltelefonen (vi lånte et av barnas mobil og tok bilde av nissen og skrev "hjelp meg ut!" og satte det som bakgrunnsbilde - nissen har skrevet morsomme beskjeder på speilet - nissen har laget små nisseluer i papir og festet med lærertyggis på hodene på alle bildene som henger i trappa - nissen har lekt med Scrabble og skrevet "god jul" og morsomme ord - nissen fisker gullfisksnacks fra en bolle med en fiskestang laget av blyant, hyssing og binders - nissen har bygget snømenn av alle dorullene (med øyne, nese og knapper klippet ut av papir) - nissen har gjemt en masse småsjokolader rundt om i huset og sitter på kjøkkenbenken med en lapp hvor han ber barna finne dem
Lilletrille79 Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #10 Skrevet 1. desember 2021 Arkana skrev (1 minutt siden): Noen av rampestrekene som har vært i bruk hos oss: - nissen henger på kalenderen, har stjålet dagens kalendergave og gjemt den et sted i huset - nissen har drysset mel på kjøkkenbenken og laget melengler - nissen sitter på komfyren og har et lite fat med bittesmå pannekaker, ved siden av seg har han stekepanne (med et par pannekaker i) og stekespade samt en veltet bolle med rester av pannekakerøre, et eggeskal og litt melsøl - nissen har hatt teselskap med dukker og bamser under spisebordet - nissen sitter fast i mobiltelefonen (vi lånte et av barnas mobil og tok bilde av nissen og skrev "hjelp meg ut!" og satte det som bakgrunnsbilde - nissen har skrevet morsomme beskjeder på speilet - nissen har laget små nisseluer i papir og festet med lærertyggis på hodene på alle bildene som henger i trappa - nissen har lekt med Scrabble og skrevet "god jul" og morsomme ord - nissen fisker gullfisksnacks fra en bolle med en fiskestang laget av blyant, hyssing og binders - nissen har bygget snømenn av alle dorullene (med øyne, nese og knapper klippet ut av papir) - nissen har gjemt en masse småsjokolader rundt om i huset og sitter på kjøkkenbenken med en lapp hvor han ber barna finne dem Takk for gode tips😀den med fiskestangen var jo artig da😂
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #11 Skrevet 1. desember 2021 Her har de likt bl.a; - truser over hele juletreet - rød neglelakk på pappas tær - alle våknet opp med bart og fregner (våre sover tungt😉) - surret inn alle skolesekkene i julelys - holder på tannbørsten, med lapp der det står «takk for lånet av rumpebørsten» - pakket inn mobiler og fjernkontroller Anonymkode: 293fd...003
Lilletrille79 Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #12 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Haha 10-åringen min ville også ha rampenisse. Jeg prøvde meg på at han sikkert reiste til noen mindre barn i stedet for å komme hit i år, men den gikk ikke. Det fantes jo mange rampenisser, så det var ikke noe problem. Jeg er litt blank selv, føler alt er brukt opp tidligere år. Må vel bare gjenbruke en del. I dag lå han døddrukken på gulvet med en vodkaflaske i armene. 😛 Anonymkode: e74cf...1f4 Hehe ja den var hvertfall ikke for de aller minste😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå