Gå til innhold

Tiden er inne - sex for første gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne på 23, og har ingen erfaring med sex overhodet. Syns rett og slett det er litt skummelt, og har ikke funnet noen jeg har vært trygg nok på tidligere. Nå har jeg imidlertid møtt en mann, som jeg har det veldig hyggelig med. Vi har kjent hverandre siden august. Vi er enige om at det er oss to, og jeg har forklart om hva jeg tenker om sex. 
Dette er jo noe vi må finne ut av oss i mellom, men er det noe man må huske på? Noen tips dere har for meg, annet enn prevensjon. Hva er de tommelfingerreglene som ingen forteller deg? 

Anonymkode: 2ec52...6e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang kan være mer smerte enn nytelse, øvelse gjør "mester" og tolmodighet og tillit er et must. 

Anonymkode: 01150...9cb

• Liker 2
Skrevet

Mitt tips er å si ifra om det er noe du ikke liker underveis eller som er ubehagelig. Det gjorde ikke jeg, var ung og turte ikke å si at det var litt vondt. Dårlig første gang🤣 ingen av oss visste hva vi drev med

• Liker 2
Skrevet

Det ingen lærer som ung er at foreplay er såååååå viktig. Det e det viktigste av alt! Jenta skal være bokstavelig talt rennevåt før noe dyttes inn der. Unge gutter har tendens til å ikke respektere det fordi deres kropp og tenning fungerer på en helt annen og mye raskere måte enn jenters, så da ender det med at de presser seg inn uten at jenta er kåt og våt nok og ender med at jenta ikke får noe nytelse ut av sexen. 

Så bruk laaaaang tid på foreplay, ikke rør pikken hans før etter lenge, sånn at han ikke blir overivrig! Men snakk med han om at kvinnekroppen trenger lang tid for å varmes opp. 

Og husk at du kan si vent og nei når som helst underveis! 

Anonymkode: 38511...ece

• Liker 8
Skrevet

Mitt beste råd er å senke skuldrene! Slapp av og nyt hverandre.

Dere trenger ikke bli sexeksperter på en kveld, ta den tiden dere trenger og ikke gå raskere frem enn dere begge synes er greit. Nyt å la fingertuppene gli over nakne kropper i stedet for å haste videre.

Ting trenger ikke være perfekt for å være godt. Slapp av. 🤗

• Liker 5
Skrevet

Ikke glem å ta av deg trusen, ellers kan det bli forviklinger.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det ingen lærer som ung er at foreplay er såååååå viktig. Det e det viktigste av alt! Jenta skal være bokstavelig talt rennevåt før noe dyttes inn der. Unge gutter har tendens til å ikke respektere det fordi deres kropp og tenning fungerer på en helt annen og mye raskere måte enn jenters, så da ender det med at de presser seg inn uten at jenta er kåt og våt nok og ender med at jenta ikke får noe nytelse ut av sexen. 

Så bruk laaaaang tid på foreplay, ikke rør pikken hans før etter lenge, sånn at han ikke blir overivrig! Men snakk med han om at kvinnekroppen trenger lang tid for å varmes opp. 

Og husk at du kan si vent og nei når som helst underveis! 

Anonymkode: 38511...ece

Enig i dette. Personlig foretrekker jeg å bli strøket på hele kroppen lenge før han nærmer seg rumpe, bryster og underliv. Hold på med det til du kjenner at du blir desperat etter at han skal ta på deg andre steder.

Anonymkode: b2f46...142

• Liker 3
Skrevet
DominantHr skrev (30 minutter siden):

Ikke glem å ta av deg trusen, ellers kan det bli forviklinger.

:fnise:

Mitt tips er å ta ting som de kommer, slappe av og bare flyt med og nyt. (I tillegg til det som er nevnt over her. Og ... husk trusen! hehehe)

Anonymkode: d8a95...661

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.12.2021 den 12.49):

Jeg er kvinne på 23, og har ingen erfaring med sex overhodet. Syns rett og slett det er litt skummelt, og har ikke funnet noen jeg har vært trygg nok på tidligere. Nå har jeg imidlertid møtt en mann, som jeg har det veldig hyggelig med. Vi har kjent hverandre siden august. Vi er enige om at det er oss to, og jeg har forklart om hva jeg tenker om sex. 
Dette er jo noe vi må finne ut av oss i mellom, men er det noe man må huske på? Noen tips dere har for meg, annet enn prevensjon. Hva er de tommelfingerreglene som ingen forteller deg? 

Anonymkode: 2ec52...6e7

Det aller viktigste: Slapp av, det ordner seg!

Du er ikke oppe til eksamen. Det er ikke "nå eller aldri". Bare ta dere god tid, bli skikkelig tent, og la det hele bli en gøy greie.

Dette går så fint atte! 👍

Skrevet

Ikke ha for høye forventninger. Være innstilt på at du må bite i puta når han tar jomfrudommen din. Krysse fingrene for at han ikke har FOR stor kuk. Lykke til

Anonymkode: 94db7...087

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg synes du er modig som tør å ta opp at du er uten erfaring og at det gjør deg usikker. Dersom han er bare litt moden, vil det gjøre at han er vàr på hvordan du har det underveis. 

Senk skuldrene i den grad det er mulig, forsøk å skape og vedlikeholde en god og intim stemning, hold blikkontakt, og fortell hva som føles godt og si stopp om noe ikke er godt. Vær forberedt på at det ikke er fyrverkeri første gangen.

Lykke til!

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ikke ha for høye forventninger. Være innstilt på at du må bite i puta når han tar jomfrudommen din. Krysse fingrene for at han ikke har FOR stor kuk. Lykke til

Anonymkode: 94db7...087

Det er det slett ikke sikkert at du må. Veldig mange kvinner er født uten såkalt  jomfruhinne. Og den eventuelle resten som er der, er veldig tøyelig. Samleie skal ikke gjøre vondt. Gjør det det, så avbryt. Smør på godt med glidemiddel. Det kan være lurt å gjøre første gang uansett, siden du trolig vil være litt anspent.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...