Gå til innhold

Til dere menn: Elsker/elsket dere elskerinnen/hun dere var utro med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som mann så har jeg hatt et forhold til ei dame og jeg kan med hånden på hjerte si at jeg elsker/elsket henne, men da kona oppdaget det var det enklere for meg der og da å bli hos kona. Jeg hadde sagt til elskerinna at det var henne jeg ville ha, men jeg feiget ut. Nå er hun borte for meg og jeg angrer. 
Når jeg leser her inne får jeg inntrykk av at mange menn ikke elsker den de har et forhold til? Eller tar jeg feil? Hva føler dere for elskerinnene deres? Har dere dem kun for sex (og vet de det), eller ligger det følelser i bunn?

Hilsen nysgjerrig mann som har driti på draget.

Anonymkode: 84ffc...e51

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan svare for min x elsker. Vi elsket hverandre veldig høyt, forholdet varte i flere år. Det skulle bli oss. Men han feiget ut. Dvs ghostet meg, etter mange år sammen. Vi hadde mulighet å «bo» hos hverandre i mange dager. Så «ekte» forhold. 

Anonymkode: c0517...59a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg kan svare for min x elsker. Vi elsket hverandre veldig høyt, forholdet varte i flere år. Det skulle bli oss. Men han feiget ut. Dvs ghostet meg, etter mange år sammen. Vi hadde mulighet å «bo» hos hverandre i mange dager. Så «ekte» forhold. 

Ekte? In your dreams😀

Anonymkode: 86b19...a4d

• Liker 16
Skrevet

Kan ikke si at jeg har hvert forelsket i de jeg har hat som elskere. Har kun hvert sex som har hvert ok for alle parter. 

Kvinne 

Anonymkode: 7704d...b99

Skrevet

Nei.. Men jeg lot personen tro det. Og at planen var å forlate min partner. Straks jeg var på vei til å bli oppdaget, kuttet jeg all kontakt tvert for å vanne forholdet hjemme, siden det var det jeg ønsket å beholde. Jeg har hatt mye skyldfølelse i ettertid for at jeg klarte å lure et menneske til å tro de var elsket og forlot dem uten forklaring når de trodde vi skulle være sammen for alltid. Men mest skyldfølelse ovenfor partner, intetanende og naiv... 

Jeg trodde jeg alltid kom til å være utro, men så gikk jeg gjennom en nær døden opplevelse som plutselig aktiverte en mengde empati og samvittighet jeg aldri tidligere hadde kjent. Siden den gang har jeg ikke løyet eller brutt noen regler, og kommer aldri til å gjøre det heller. Nå ønsker jeg gjøre alt riktig og leve livet mitt med etikk og moral i fokus. 

Anonymkode: ded97...302

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei.. Men jeg lot personen tro det. Og at planen var å forlate min partner. Straks jeg var på vei til å bli oppdaget, kuttet jeg all kontakt tvert for å vanne forholdet hjemme, siden det var det jeg ønsket å beholde. Jeg har hatt mye skyldfølelse i ettertid for at jeg klarte å lure et menneske til å tro de var elsket og forlot dem uten forklaring når de trodde vi skulle være sammen for alltid. Men mest skyldfølelse ovenfor partner, intetanende og naiv... 

Jeg trodde jeg alltid kom til å være utro, men så gikk jeg gjennom en nær døden opplevelse som plutselig aktiverte en mengde empati og samvittighet jeg aldri tidligere hadde kjent. Siden den gang har jeg ikke løyet eller brutt noen regler, og kommer aldri til å gjøre det heller. Nå ønsker jeg gjøre alt riktig og leve livet mitt med etikk og moral i fokus. 

Oi. Hvorfor lure noen til å tro dette når det er superenkelt å finne noen som du bare kan ha sex med (ikke følelser). Så utrolig slemt! Eller var det et kick for deg å villede denne stakkars personen? Eller rettere sagt: personene? Jeg skjønner ikke poenget med å bedra på den måten hvis det bare var for å få sex.  

• Liker 9
Skrevet

Jeg elsker henne, og hun elsker meg. Likevel har vi blitt i hvert vårt stusselige forhold for barnas skyld(barn på begge sider). Vi har også blitt avslørt og har derfor ikke lenger noe særlig kontakt. Det er egentlig bare trist.

Anonymkode: 8b9e4...8a4

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg elsker henne, og hun elsker meg. Likevel har vi blitt i hvert vårt stusselige forhold for barnas skyld(barn på begge sider). Vi har også blitt avslørt og har derfor ikke lenger noe særlig kontakt. Det er egentlig bare trist.

Dere ble begge enige om at det skulle bli sånn eller trakk en av dere seg unna? Eller sitter dere på hver deres kant og ikke tør å ta kontakt med hverandre?

Skrevet

Hehe hvilken av dem? Nei, har ikke elsket noen av dem. Elsker kun kona, men hun elsker nok ikke meg. Jeg er bare nyttig fyr for henne, så ikke lenge etter at vi var gift sluttet hun å ha sex med meg. Trist, men man får gjøre det beste ut av det. 

Anonymkode: fce4c...ac7

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Oi. Hvorfor lure noen til å tro dette når det er superenkelt å finne noen som du bare kan ha sex med (ikke følelser). Så utrolig slemt! Eller var det et kick for deg å villede denne stakkars personen? Eller rettere sagt: personene? Jeg skjønner ikke poenget med å bedra på den måten hvis det bare var for å få sex.  

Det var kun egoisme egentlig. Ikke noe særlig kick av det sånn sett, ikke utover utroskapen generelt isåfall. Det gjaldt kun ett menneske som jeg var utro med, ikke flere. Det var mer enn kun sex, jeg var betatt på noe vis, men jeg likte å ha en "kjæreste" hvor alt var langt mer lystbetont enn hverdagslivet med den jeg faktisk elsket. Det gjorde meg gladere og mer motivert, jeg hadde mer energi og mer selvtillit. Det føltes godt å ha noen som var så forelsket i meg, og så stoppet jeg det aldri etterhvert som det gikk lengre og lengre. Jeg likte hvor glad personen ble av å høre ordene "jeg elsker deg" og "jeg vil forlate min partner for deg" at jeg fortsatte å si det. Ordene i seg selv betydde ingenting for meg der og da. Og ja, veldig slemt, uten tvil. 

• Liker 3
Skrevet

Nei. Elsker kun min mann. Elskere er kun til sex. Masse deilig sex. 

Anonymkode: 4cec3...fa6

• Liker 2
Skrevet

Ja, så absolutt. Jeg elsker henne enda. Men vi er ikke sammen da livet kommer i veien. Men hun har mye av det jeg ser etter, snakker ikke bare om utseendet, men interesser, humor og politisk ståsted. Har funnet ut i ettertid at jeg definitivt er sapioseksuell. 

Anonymkode: 1821b...598

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dere ble begge enige om at det skulle bli sånn eller trakk en av dere seg unna? Eller sitter dere på hver deres kant og ikke tør å ta kontakt med hverandre?

Vi er vel enige om at det måtte bli slik for ikke å ødelegge familiene til sju barn. Vi var og er rette for hverandre, timingen var ikke riktig, dessverre. Jeg lever et halvveis ulykkelig liv pga dette, men barna er viktigere enn meg.

• Liker 3
Skrevet

ja. jeg skilte meg fra min mann og skal gifte meg med han som var min elsker
kvinne her.

Anonymkode: b6b92...a3b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bra at du har kommet på bedre tanker, men sin at jeg måtte nær-døden-opplevelse til for at du skulle våkne opp og få litt moral og ryggrad.

Jeg har nettopp oppdaget at min mann har vært utro mot meg (har ikke klart å fortelle han det enda), og 3 uker før jeg oppdaget utroskapen ble det oppdaget at han var syk av en dødelig sykdom som vi ikke vet om han kommer til å overleve enda.

Nå er han veldig preget av denne sykdommen, og jeg utsetter å fortelle det til han hver eneste dag og lurer på om han nå angrer utroskapen, siden han har blitt alvorlig syk og har fått et annet syn på livet, sier han selv. Han sier han har fått veldig behov for å reformere livet sitt, leve riktig, spise riktig og bare bry seg med det som er viktig.

Jeg tror han har vært utro mot meg innimellom både mentalt og fysisk i de ni årene vi har vært sammen, og det siste halvåret har han hatt en fast sexpartner.

Jeg håper virkelig at den dårlige samvittigheten koker inni han, for jeg tror ikke han har hatt så mye dårlig samvittighet i de årene vi har vært sammen.

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hvorfor gjør dere ikke noe med situasjonen? Skillsmisse?

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvilken kontakt har dere idag? Det må da være fryktelig slitsomt å elske noen man ikke «får» og samtidig ha en eller annen kontakt?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Bra at du har kommet på bedre tanker, men sin at jeg måtte nær-døden-opplevelse til for at du skulle våkne opp og få litt moral og ryggrad.

Jeg har nettopp oppdaget at min mann har vært utro mot meg (har ikke klart å fortelle han det enda), og 3 uker før jeg oppdaget utroskapen ble det oppdaget at han var syk av en dødelig sykdom som vi ikke vet om han kommer til å overleve enda.

Nå er han veldig preget av denne sykdommen, og jeg utsetter å fortelle det til han hver eneste dag og lurer på om han nå angrer utroskapen, siden han har blitt alvorlig syk og har fått et annet syn på livet, sier han selv. Han sier han har fått veldig behov for å reformere livet sitt, leve riktig, spise riktig og bare bry seg med det som er viktig.

Jeg tror han har vært utro mot meg innimellom både mentalt og fysisk i de ni årene vi har vært sammen, og det siste halvåret har han hatt en fast sexpartner.

Jeg håper virkelig at den dårlige samvittigheten koker inni han, for jeg tror ikke han har hatt så mye dårlig samvittighet i de årene vi har vært sammen.

Håper du litt av og til, - jeg skjønner at det er ulovlige tanker, at han skal dø? 

Anonymkode: e648a...b8f

Skrevet
got2go skrev (23 timer siden):

Det var kun sex. 

Samme her, klarer fint å skille mellom kjærlighet og sex. Det samme gjør/gjorde damene, ingen løfter eller løgner om noe som helst.

Anonymkode: c2706...45c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...