Gå til innhold

HÅR BALL samlet seg i spiral tråden 😰😰😰 WHAT

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var hos gynekologen i dag, for jeg var nervøs for at det var noe galt med spiral tråden… og jeg hadde rett. Det har samlet seg en liten HÅRBALL som en liten tovet ball…. Jeg fikk se den også. Den var 1x2 cm. Vi måtte klippe spiral tråden for å få den ut

Har hatt spiral i 2 år, og aldri hatt dette problemet før. Jeg fjerner også alt av hår på hele kroppen, så det er jo ikke fra meg. Jeg etterlater meg kun stubber i dusjen etter shaving eller lange hår etter at jeg grer meg. Men nye fyren jeg møter har jo ganske mye hår overalt. Vi har hatt jevnlig sex siden i juni

Jeg vil jo ikke at dette skal skje igjen, hva om jeg får infeksjon?? Må jeg dra jevnlig til gynekolog for å sjekke om det har skjedd igjen?? Uff… Nei 😫 Og det er jo også begrenset hvor mange ganger den spiral tråden kan klippes!! Så noe må jo skje her

Hvordan si dette til fyren jeg møter?😰 Kan jeg foreslå at han trimmer litt? Eller er det helt på tryne å foreslå? Er dette såpass teit og flaut at jeg burde holde det for meg selv?

Etter hva jeg har forstått så røyter menn som trimmer litt mindre enn menn som ikke gjør noe. Eller hva tenker dere? Å be han fjerne alt og barbere tror jeg ikke at jeg vil be han om å gjøre, for det ville sett unaturlig ut på han

Og bare til info, han er på ingen måte noe skitten altså! Han er bare en manne mann med mye pels

Plis gi meg råd, både fra begge kjønns synspunkter 🙏🏻

Anonymkode: 7d90d...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For din egen skyld, be han fjerne håret nedentil. Om du får infeksjon kan det fort gå galt, i verste fall kan du bli steril. 

Anonymkode: b5619...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...