kallmegano Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 Jeg vurderer å flytte til Østlandet med to barn, og ser etter følgende: - nært nok Oslo S til å kunne pendle kollektivt, maks 30 min med tog - leilighet med 3 soverom, maks 4 mill - gangavstand til grunnskole, idrettsanlegg, butikker og kollektivt knutepunkt - nært marka og badeplasser Hva vil du anbefale?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #3 Skrevet 1. desember 2021 Jessheim, Lillestrøm, Kolbotn, ski. Anonymkode: ca086...295 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #4 Skrevet 1. desember 2021 kallmegano skrev (1 time siden): Jeg vurderer å flytte til Østlandet med to barn, og ser etter følgende: - nært nok Oslo S til å kunne pendle kollektivt, maks 30 min med tog - leilighet med 3 soverom, maks 4 mill - gangavstand til grunnskole, idrettsanlegg, butikker og kollektivt knutepunkt - nært marka og badeplasser Hva vil du anbefale? Kløfta Anonymkode: 53405...b08 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #5 Skrevet 1. desember 2021 Tror kombinasjonen gangavstand til kollektivknutepunkt, kort togreise og så billig leilighet skal holde hardt. Langhus kanskje. Anonymkode: 24a15...201
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #7 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jessheim, Lillestrøm, Kolbotn, ski. Anonymkode: ca086...295 Kjenner ikke de andre stedene, men du får ikke leilighet med tre soverom for under 4 mill i Lillestrøm. Ikke er det nært marka og badeplasser heller, om nær betyr innen gang- eller sykkelavstand. Anonymkode: 79a6f...c32 2
Malursk Skrevet 1. desember 2021 #8 Skrevet 1. desember 2021 Råholt eller Eidsvoll verk. 30 min med tog. (Eidsvoll er det 35 min med tog..)
Brunello Skrevet 1. desember 2021 #9 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjenner ikke de andre stedene, men du får ikke leilighet med tre soverom for under 4 mill i Lillestrøm. Ikke er det nært marka og badeplasser heller, om nær betyr innen gang- eller sykkelavstand. Anonymkode: 79a6f...c32 Det skal holde hardt med 4 mill på Kolbotn og Ski også. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #10 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ski Anonymkode: 62de1...c6d Det er ganske stive priser i Ski nå, så tivler egentlig på at du får 3+ soverom til under 4 mill... Høres ut som du må lette på ett av disse punktene. Hvis du er villig til å reise litt lengre med toget, er det mer sannsynlig at du finner noe i Moss f.eks. Anonymkode: b7ad1...48f 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #11 Skrevet 1. desember 2021 3 soverom til 4 millioner utelukker Ski og Ås hvert fall. Det er kanskje dårlig tidspunkt å kjøpe på, men på Finn.no med disse kravene dine er det fryktelig skralt... Du har kanskje mer flaks oppover i retning Eidsvoll eller forbi Nittedal. Anonymkode: 2b027...957
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #12 Skrevet 1. desember 2021 Hvis du kan fire litt på transporttiden, kan kanskje utkanten av Drammensregionen være innen rekkevidde. Les; Mjøndalen, Krokstadelva etc. Anonymkode: 70b3b...2f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå