AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #1 Del Skrevet 1. desember 2021 Jeg tok i dag en graviditetstest fra clearblue, den med pluss. Etter 3 minutter synes jeg at jeg så en svak strek og ringte til gynekolog ( skal der i morgen for å sjekke). 15 min etter jeg tok den så jeg på den igjen og streken er tydeligere. Kan jeg stole på det selv om det er gått over tiden man kan lese av? Streken jeg så var svak, men var noe der. Sjekket til og med med negativ filter på telefonen, og det var en svak strek der da og. Kan og nevne at jeg nettopp er ferdig med en liten blødning. Om det er mens vet jeg ikke. Har ikke noen form for regelmessig blødning, og blir svært usikker. Takk for svar ❤️ Anonymkode: 4bd89...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #2 Del Skrevet 2. desember 2021 Stor mulighet for at den er positiv. Når jeg har tatt dem, har det ikke vært antydning til strek når jeg ikke har vært gravid. Anonymkode: 898db...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå