AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 Hvordan løses det? Mannen min 4eiser hjemmefra kl 6 hver morgen, jeg er hjemme nærme 8 etter nattevakt. Fortsatt i permisjon (ulønnet nå) men må begynne å tenke på dette nå.. vet ikke hvordan det skal gå. Kan barna være hjemme alene i 2 timer lm morgen når de er 2 og 4 år? Har konstant vært hjemme siden eldste ble født så vet faktisk ikke hvordan det er å jobbe netter med barn. Minste blir 2 når jeg skal tilbake på jobb... Jeg kunne eventuelt bedt mannen min satt på babycall men redd det bryter seg i løpet av 2 timer... meninger? Anonymkode: 37742...732
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #2 Skrevet 1. desember 2021 Man lar ikke 2 små barn være alene nei Anonymkode: cd6b2...58a 19
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #3 Skrevet 1. desember 2021 Jeg håper du tuller, det er min mening. Hvis du er seriøs: Ikke under noen omstendigheter kan barn på 2 og 4 år være alene hjemme. Anonymkode: 17547...fe0 20
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #5 Skrevet 1. desember 2021 Er dette en spøk? Jeg ville ikke latt en 8 og 10 åring være hjemme alene heller. En av dere må bytte jobb eller jobbe redusert. Anonymkode: f4472...63b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #6 Skrevet 1. desember 2021 Nei og atter nei!! Hvorfor har du ikke søkt andre jobber? Kan du få slippe nattevakter? Jeg slapp det. Anonymkode: 1eb71...5bd
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #7 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er dette en spøk? Jeg ville ikke latt en 8 og 10 åring være hjemme alene heller. En av dere må bytte jobb eller jobbe redusert. Anonymkode: f4472...63b Hvorfor kan ikke en 8- og 10-åring være alene i to timer? Anonymkode: 17547...fe0 9
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #8 Skrevet 1. desember 2021 Nei de kan ikke være alene, ei heller om de sover disse 2 timene. Det du kan be om er tilpasset arbeidstid, altså at du får dra slik at du er hjemme når pappaen drar. Så leverer du i bhg og sover etterpå. Jeg synes nattevakt med små barn er gull, kunne ikke tenkt meg noe annet. Ja du får ikke gjort så mye under de periodene, men det tar du igjen på fridagene. Jeg synes det er mye mindre belastende å gå bare natt, kontra rundturnus. Ungene merker ikke at du er borte på jobb en gang! Eventuelt kan både du og din mann gi/ta litt. Hvis han kan begynne 1 time seinere og du slutte 1 time tidligere? Hvis ikke må du/han nok finne en annen jobb dessverre.. Anonymkode: 0b35c...d15 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #9 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor kan ikke en 8- og 10-åring være alene i to timer? Anonymkode: 17547...fe0 De er 2 og 4 år Anonymkode: 0b35c...d15
BuffyTheVampire Skrevet 1. desember 2021 #10 Skrevet 1. desember 2021 Herregud. At du i det hele tatt spør er jo helt sykt. Håper dette er en spøk. 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #11 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De er 2 og 4 år Anonymkode: 0b35c...d15 KG: Der ingen kan følge innlegg i en tråd. Anonymkode: 17547...fe0 5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #12 Skrevet 1. desember 2021 Er bare å la de være alene.....hvis du ønsker at barnevernet skal komme og hente dem. Anonymkode: 9c13c...ce9 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #13 Skrevet 1. desember 2021 Ikke noe problem..,når de er over året så bør de klare et par timer på egenhånd. Gi dem frokost og plasser dem i sofan med ipad. Kjør på! Helt gull😅🏳🏳 Anonymkode: 3d1a9...61b 1
Alvario Skrevet 1. desember 2021 #15 Skrevet 1. desember 2021 Haha, antar det bare er en spøk😂 Hvis ikke må du som mor svikte på så mange andre områder også at barnevernet er forhåpentligvis i bilde allerede? 1
Festlig Skrevet 1. desember 2021 #17 Skrevet 1. desember 2021 Herregud ! En reiser ikke fra små barn ?? Skift jobb eller slutt å skrive sånne sjokkerende omsorgsløse innlegg på KG! 1
Majott Skrevet 1. desember 2021 #18 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan løses det? Mannen min 4eiser hjemmefra kl 6 hver morgen, jeg er hjemme nærme 8 etter nattevakt. Fortsatt i permisjon (ulønnet nå) men må begynne å tenke på dette nå.. vet ikke hvordan det skal gå. Kan barna være hjemme alene i 2 timer lm morgen når de er 2 og 4 år? Har konstant vært hjemme siden eldste ble født så vet faktisk ikke hvordan det er å jobbe netter med barn. Minste blir 2 når jeg skal tilbake på jobb... Jeg kunne eventuelt bedt mannen min satt på babycall men redd det bryter seg i løpet av 2 timer... meninger? Anonymkode: 37742...732 Nei, barna kan ikke være alene om morgenen når de er så små! De våkner jo sikkert tidlig opp til at ingen voksne er der! Skal en 2- og 4-åring gå rundt i huset helt alene? Jeg skjønner ikke hvordan du kan tenke at det er mulig at de er alene 2 timer på morgenen!!! Hvordan har dere det med familie som kan stille opp? Selv er jeg ufør mormor, og datter har vært i samme situasjon som du er i nå. Jeg har overnattet hos henne når hun har hatt nattevakt, og også hatt barna på overnatting hjemme hos meg når hun er på jobb. Hadde jeg ikke vært der, så måtte hun ha barnevakt som kom dit. 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #19 Skrevet 1. desember 2021 Dere har hatt småbarn i fire år alt, og ikke en eneste gang underveis har dere tenkt på hvordan hverdagslogistikken skal løses…..? Dette burde dere jo ha tenkt gjennom og laget en plan for alt før dere begynte å prøve på førstemann. Selvfølgelig skal ikke småbarn være alene 2 timer. Kan ikke skjønne at du tenker tanken engang. Du burde søkt om flytting til dagsstilling, eller din mann søkt om forskyvning av arbeidstid. Eller skaffe dere barnevakt for morgentimene. Anonymkode: 8dbdd...5f7 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #20 Skrevet 1. desember 2021 Er du gal? Anonymkode: 54e4a...ec6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå