Gå til innhold

Har du noen gang vunnet i julekalender på nett?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du noen gang vunnet i disse julekalenderne alle nettbutikkene har, i såfall - hva vant du?

Anonymkode: a0eb6...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vunnet togtur med nsb, gavekort i en nettbutikk, et spill, tur-retur med fløibanen, og mener å huske det er noe mer også, men hva er borte fra hukommelsen akkurat nå

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor vant jeg gavekort på 5000 kr på MATCH 😄.  Søsteren min vant sentralstøvsuger med montering.

Anonymkode: 777fb...2b6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vant et kaketårn en gang og var storfornøyd  ^^,  La inn gratis bestilling fra den butikken der den var å få, med kode og alt. Ble oppringt av butikkeier som sa at den hadde de ikke inne og så la hun bare på.
Så jeg fikk ikke noe kaketårn  ._.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vant kaffe og krus et år. Jeg har også vunnet på andre nettkonkurranser flere ganger.

Anonymkode: 04e4e...666

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (4 minutter siden):

Jeg vant et kaketårn en gang og var storfornøyd  ^^,  La inn gratis bestilling fra den butikken der den var å få, med kode og alt. Ble oppringt av butikkeier som sa at den hadde de ikke inne og så la hun bare på.
Så jeg fikk ikke noe kaketårn  ._.

Huff, det var dårlig av butikken da! Burde i det minste tilbudt deg noe tilsvarende. Håper du vinner noe i år da😃

Anonymkode: 5cb1e...531

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri! En gang i tenårene meldte jeg meg på alt som var av adentskonkurranser, og brukte sikkert en time om dagen på å svare på spørsmål, åpne luker og slette e-poster :ler: 

Anonymkode: 656d2...ab3

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har vunnet flere ganger og vinner stort sett én gang hver desember (deltar i 10-15 ulike kalendere så ikke akkurat noe som tar mye tid hver dag). Noe av det jeg har vunnet er f.eks. Easygrow vognpose (heldigvis for mange år siden da jeg fremdeles hadde baby), en kjempefin parkas fra Vossatassar, et kakefat fra Hadeland Glassverk, gavekort på Nille, krus fra Ark, en stor boks med Mecano fra en eller annen lekebutikk, en kul bag fra Discoverychannel og 1 kg godteri. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vunnet ganske mye opp gjennom.

Enklest var det da internett var ganske nytt på 90-tallet, da vant jeg ganske ofte.

Mye bøker. Husker jeg vant et blomstergavekort på 200 kroner i Høyres julekalender et år, og kjøpte meg en plante og en potteskjuler. Den potteskjuleren har jeg fortsatt.

Det fineste jeg vant den gang var fullstendig servise og bestikk til seks av Sagaforms texmex-servise som var ganske hot da. Brukte det veldig mye, men ikke så kjempemye nå lenger ...

Det fineste jeg har vunnet i nyere tid, var en pakke fra Ittala med mye forskjellig fra deres sortiment, verdi over 10 000 kroner.

Det siste jeg vant var for noen dager siden, da vant jeg en Coca-Cola julekalender hos Meny.

Anonymkode: 562ec...1c0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nah. Men jeg er ikke flink nok til å delta, er liksom bare en luke her og en luke der 

Anonymkode: c7847...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 kroner på flaxkalender er vel det meste. Kalendere på facebook styrer jeg unna, siden det spammer ned feeden til folk når man kommenterer i alle mulige kalendre hele tiden. Min feed er igjen full av "ja takk, jeg bruker størrelse 42 i tøfler hilsen Kari" og "ja jeg vil på spa med venninna mi hilsen Olga".

Anonymkode: 9560c...b4c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vunnet småting som julepynt, sko og en gang vant jeg slankemiddel (det ble ikke brukt)

Anonymkode: f63b7...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri! Ikke i andre konkurranser på nett heller, selv om jeg alltid deltar når premien er noe jeg kunne tenke meg. 

Anonymkode: 5e0c1...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Fleecedress til en av ungene.

Undertøy fra Change.

Vase.

Billetter til Kurt Nilsens julekonsert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig hvordan noen sier de vinner opptil flere ganger. Selv har jeg aldri vunnet noen ting, enda jeg i år rekker brukte laaang tid på å svare på diverse julekalendere. Meldte meg på alt mulig. Jeg har begynt å lure på om det i det hele tatt er noen som vinner. Men tydeligvis...

Anonymkode: 5d42c...d77

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har du noen gang vunnet i disse julekalenderne alle nettbutikkene har, i såfall - hva vant du?

Anonymkode: a0eb6...3b4

vunnet :

bil stol

filmer

ps4

Anonymkode: c1c10...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...