Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber på sykehus. Vi var tidligere 3 stk i samme team og de to har de siste 3 årene blitt omstilt. Så det er bare meg igjen med dobbelt opp av arbeidsoppgaver. Jeg gikk på en smell i begynnelsen av året, ble 100% sykemeldt i to uker og 50% i 3 mnd. Det skal nevnes at jeg jobbet tilnærmet 100% i 50% fraværet. 

Oppdaget at jeg hadde en hormonsykdom i våres. Ble medisinert og det gikk bra i 3 mnd ca. Nå kjenner jeg meg igjen utslitt, dårlig hukommelse og konstant trøtt og ofte migrene- (arbeidsrelatert) 

Jeg ser i dag at jeg slurver med arbeidet, begynt å glemme mye, igjen! At jeg ikke evner å yte 100% lenger. 

Jeg sitter med et prosjekt som jeg frykter jeg ikke har klart å lande, og det stresser meg mye. Jeg vet ikke min arme råd lenger. 

Noen som har oppløftende ord til meg? 😩

Anonymkode: 31e2f...fd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du er dyktigere enn du selv føler akkurat nå. Bare det at du selv ser noe som kanskje ikke er utført optimalt viser at du egentlig har kontroll. Forglemmelser kan skyldes at den totale belastningen er for stor, ikke at du feiler noe.  

Håper du har en leder du har tillit til så kan du be om en samtale der du ber om hjelp til prioritering fordi du frykter for konsekvensene ved vedvarende høy belastning.

Hvis prosjektet ditt er i tillegg til andre oppgaver, er det mulig for deg å snakke med prosjekteier for mer støtte i prosjektet? Hvis prosjektet er som godt som avsluttet, går det vel an å tenkte at 80 % er godt nok? Må alt være 100 % perfekt? Har du fått noen tilbakemeldinger fra noen som mener du ikke har levert godt nok? Hvis ikke - ja så er det godt nok.

Godt nok er best!

Anonymkode: a3a77...5ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...