Gå til innhold

Dere som ikke liker å bruke joggebukse/pysjbukse hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tar dere på dere når dere kommer hjem fra jobb og skal slappe av? Jeg har alltid vært en jeansjente og jeg har pleid å bruke det både hjemme og borte. Er ikke noe glad i joggebukser eller pysjbukser, jeg føler meg ikke vel i det og føler meg bare som en boms når jeg går i det.. hadde likevel vært greit å finne et alternativ, da det ikke alltid et så digg å slappe av i sofaen i jeans. Tips?

Anonymkode: e82c3...133

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

chinos

Anonymkode: c6c76...2c7

Skrevet

Jeg bruker strikkede kasjmir- og ullbukser. De blir også ganske bomsete, men er likevel så mye bedre enn joggebukser. I tillegg bruker jeg kjoler og skjørt med strømpebukse til, enten i strikket eller vevd kvalitet. Kjempegodt å loffe rundt i hjemme.

Anonymkode: 575f0...a67

• Liker 4
Gjest Loublover
Skrevet

Jeg bruker bare jeans også når jeg bare slapper av på sofaen😊

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hva tar dere på dere når dere kommer hjem fra jobb og skal slappe av? Jeg har alltid vært en jeansjente og jeg har pleid å bruke det både hjemme og borte. Er ikke noe glad i joggebukser eller pysjbukser, jeg føler meg ikke vel i det og føler meg bare som en boms når jeg går i det.. hadde likevel vært greit å finne et alternativ, da det ikke alltid et så digg å slappe av i sofaen i jeans. Tips?

7 minutter siden, Loublover said:

Jeg bruker bare jeans også når jeg bare slapper av på sofaen😊

qsb3bgrk8p431.jpg.2b6af049b363b71af0ffe5920e2a5d06.jpg

Anonymkode: 46632...31c

• Liker 15
Skrevet

Hæ? Finnes det folk som ikke liker koseplagg? 

Anonymkode: 3c6ab...df0

• Liker 11
Gjest Loublover
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

qsb3bgrk8p431.jpg.2b6af049b363b71af0ffe5920e2a5d06.jpg

Anonymkode: 46632...31c

Hahaha jo takk det kan godt stemme det🤣

Skrevet

Strømpebukse (sånn myk uten noe holdin etc) og kjole/tunika/stor genser

Anonymkode: 27414...b6d

• Liker 3
Skrevet

Jeans.

Anonymkode: bb4b4...fa9

• Liker 2
Gjest Loublover
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jada vi finnes😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ja, pripne…

Anonymkode: 9db0d...30d

• Liker 1
Skrevet

Funker fint med en myk jeans som ikke er stram. 

Anonymkode: 0d753...a4d

• Liker 1
Skrevet

jeans. jeg HAR en nav-uniformsbukse, men den brukes veldig sjeldent. helst når jeg er sjuk og vandrer fra sofa til seng. ergo veldig sjeldent. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg elsker joggebukser i bomull og bruker gjerne det når jeg er alene hjemme eller etter dusj utpå kvelden. Men særlig pent eller elegant er det jo ikke, snarere tvert i mot, så for det meste bruker jeg jeans og lignende når mannen også er hjemme. På jobb kler jeg meg litt penere.

Anonymkode: 80a10...790

• Liker 1
Gjest AprilRyan
Skrevet (endret)

Jeg har ingen joggebukser og pysj bruker jeg stort sett bare når jeg sover, men kan gå i pysj hvis jeg har daffedag hjemme. 

Ellers så går jeg med tights eller ullundertøy. Det er ganske behagelig å ha på, men går egentlig ofte med jeans også. Kjoler går også an. 

Prøver å variere litt selv om tendensen er at noe blir brukt ofte, men det har vært mye hjemmetid så kan ikke gå hjemme og daffe i pysjen hver eneste dag liksom. 

Endret av AprilRyan
Skrevet

Joggebukse all day every day! 

Jeans er kroppsfengsel🙈

Anonymkode: fe022...80e

• Liker 2
Skrevet
SidFernwilter skrev (4 timer siden):

jeans. jeg HAR en nav-uniformsbukse, men den brukes veldig sjeldent. helst når jeg er sjuk og vandrer fra sofa til seng. ergo veldig sjeldent. 

Jeg bor i sånt når jeg er hjemme 😂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

jeg har bukser som ser ut som slacks eller dressbukser, men de er laget i god, tykk jersey og er superbehagelige. Jeg bruker dem sammen med en oversize v-genser i tynn myk ull/mohair/silke som jeg har strikket selv, og da føler jeg meg fin samtidig som det er like behagelig som joggetøy.

Anonymkode: 1221f...0a2

• Liker 2
Skrevet

Mannen si T-skjorte, og ullsokker 😍

Anonymkode: 8ec3b...99a

Skrevet

Joggebukse, hettegenser, buksa nedi hvite Nike sokker. Og samboeren min synes dette er så sexy at han går i akkurat det samme selv når vi er hjemme. Går så fint så. 

Anonymkode: 9db0d...30d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...