AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 Hva tar dere på dere når dere kommer hjem fra jobb og skal slappe av? Jeg har alltid vært en jeansjente og jeg har pleid å bruke det både hjemme og borte. Er ikke noe glad i joggebukser eller pysjbukser, jeg føler meg ikke vel i det og føler meg bare som en boms når jeg går i det.. hadde likevel vært greit å finne et alternativ, da det ikke alltid et så digg å slappe av i sofaen i jeans. Tips? Anonymkode: e82c3...133 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #3 Skrevet 1. desember 2021 Jeg bruker strikkede kasjmir- og ullbukser. De blir også ganske bomsete, men er likevel så mye bedre enn joggebukser. I tillegg bruker jeg kjoler og skjørt med strømpebukse til, enten i strikket eller vevd kvalitet. Kjempegodt å loffe rundt i hjemme. Anonymkode: 575f0...a67 4
Gjest Loublover Skrevet 1. desember 2021 #4 Skrevet 1. desember 2021 Jeg bruker bare jeans også når jeg bare slapper av på sofaen😊
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #5 Skrevet 1. desember 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Hva tar dere på dere når dere kommer hjem fra jobb og skal slappe av? Jeg har alltid vært en jeansjente og jeg har pleid å bruke det både hjemme og borte. Er ikke noe glad i joggebukser eller pysjbukser, jeg føler meg ikke vel i det og føler meg bare som en boms når jeg går i det.. hadde likevel vært greit å finne et alternativ, da det ikke alltid et så digg å slappe av i sofaen i jeans. Tips? Anonymkode: e82c3...133 7 minutter siden, Loublover said: Jeg bruker bare jeans også når jeg bare slapper av på sofaen😊 Anonymkode: 46632...31c 15
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #6 Skrevet 1. desember 2021 Hæ? Finnes det folk som ikke liker koseplagg? Anonymkode: 3c6ab...df0 11
Gjest Loublover Skrevet 1. desember 2021 #7 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: 46632...31c Hahaha jo takk det kan godt stemme det🤣
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #8 Skrevet 1. desember 2021 Strømpebukse (sånn myk uten noe holdin etc) og kjole/tunika/stor genser Anonymkode: 27414...b6d 3
Gjest Loublover Skrevet 1. desember 2021 #10 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hæ? Finnes det folk som ikke liker koseplagg? Anonymkode: 3c6ab...df0 Jada vi finnes😊
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #11 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hæ? Finnes det folk som ikke liker koseplagg? Anonymkode: 3c6ab...df0 Ja, pripne… Anonymkode: 9db0d...30d 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #12 Skrevet 1. desember 2021 Funker fint med en myk jeans som ikke er stram. Anonymkode: 0d753...a4d 1
TheHairyToothfairy Skrevet 1. desember 2021 #13 Skrevet 1. desember 2021 jeans. jeg HAR en nav-uniformsbukse, men den brukes veldig sjeldent. helst når jeg er sjuk og vandrer fra sofa til seng. ergo veldig sjeldent. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #14 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva tar dere på dere når dere kommer hjem fra jobb og skal slappe av? Jeg har alltid vært en jeansjente og jeg har pleid å bruke det både hjemme og borte. Er ikke noe glad i joggebukser eller pysjbukser, jeg føler meg ikke vel i det og føler meg bare som en boms når jeg går i det.. hadde likevel vært greit å finne et alternativ, da det ikke alltid et så digg å slappe av i sofaen i jeans. Tips? Anonymkode: e82c3...133 Jeg elsker joggebukser i bomull og bruker gjerne det når jeg er alene hjemme eller etter dusj utpå kvelden. Men særlig pent eller elegant er det jo ikke, snarere tvert i mot, så for det meste bruker jeg jeans og lignende når mannen også er hjemme. På jobb kler jeg meg litt penere. Anonymkode: 80a10...790 1
Gjest AprilRyan Skrevet 1. desember 2021 #15 Skrevet 1. desember 2021 (endret) Jeg har ingen joggebukser og pysj bruker jeg stort sett bare når jeg sover, men kan gå i pysj hvis jeg har daffedag hjemme. Ellers så går jeg med tights eller ullundertøy. Det er ganske behagelig å ha på, men går egentlig ofte med jeans også. Kjoler går også an. Prøver å variere litt selv om tendensen er at noe blir brukt ofte, men det har vært mye hjemmetid så kan ikke gå hjemme og daffe i pysjen hver eneste dag liksom. Endret 1. desember 2021 av AprilRyan
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #16 Skrevet 1. desember 2021 Joggebukse all day every day! Jeans er kroppsfengsel🙈 Anonymkode: fe022...80e 2
Strange Doll Skrevet 1. desember 2021 #17 Skrevet 1. desember 2021 SidFernwilter skrev (4 timer siden): jeans. jeg HAR en nav-uniformsbukse, men den brukes veldig sjeldent. helst når jeg er sjuk og vandrer fra sofa til seng. ergo veldig sjeldent. Jeg bor i sånt når jeg er hjemme 😂 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #18 Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva tar dere på dere når dere kommer hjem fra jobb og skal slappe av? Jeg har alltid vært en jeansjente og jeg har pleid å bruke det både hjemme og borte. Er ikke noe glad i joggebukser eller pysjbukser, jeg føler meg ikke vel i det og føler meg bare som en boms når jeg går i det.. hadde likevel vært greit å finne et alternativ, da det ikke alltid et så digg å slappe av i sofaen i jeans. Tips? Anonymkode: e82c3...133 jeg har bukser som ser ut som slacks eller dressbukser, men de er laget i god, tykk jersey og er superbehagelige. Jeg bruker dem sammen med en oversize v-genser i tynn myk ull/mohair/silke som jeg har strikket selv, og da føler jeg meg fin samtidig som det er like behagelig som joggetøy. Anonymkode: 1221f...0a2 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #19 Skrevet 1. desember 2021 Mannen si T-skjorte, og ullsokker 😍 Anonymkode: 8ec3b...99a
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #20 Skrevet 1. desember 2021 Joggebukse, hettegenser, buksa nedi hvite Nike sokker. Og samboeren min synes dette er så sexy at han går i akkurat det samme selv når vi er hjemme. Går så fint så. Anonymkode: 9db0d...30d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå